Portier connector

Gestart door mauricenl, 18-01-2005 16:35:26

Vorige topic - Volgende topic

mauricenl

Hallo,

Zo eindelijk even een beetje tijd gemaakt om mijn portierslot met C.V. te vervangen, want die werkte al een tijd niet lekker. Alles helemaal ingebouwd en wat wil het geval, doet dit exemplaar precies hetzelfde als de oude  >:( terwijl ik hem goed heb zien werken !

Dus ben ik maar eens verder gaan kijken en maak de connector van de deur los, zie ik daar een heleboel gaatjes en een paar diep liggende / teruggetrokken pinnetjes.  ::) Dus ik de mantel maar eens los gemaakt,..... dit had ik dus beter niet kunnen doen. Een aantal van die connectors zijn met mijn briljante aktie helemaal uit hun holletje gekomen en ik heb geen idee in welk holletje welk kleurtje hoort :'( ???

Help! Kan iemand me een schemaatje geven welke waar hoort of moet de kabelboom van de deur nu vervangen worden? En heeft iemand misschien zoiets liggen?

basjordans

Ik heb een Haynes manual waar een heleboel electrische schema's en verklarende tabellen met kleuren van draadjes staan. Ik heb werkelijk geen idee hoe ik zo'n ding moet lezen en of de informatie erop staat die je nodig hebt.
Als je wilt kan ik deze schema's wel even voor je scannen en doorsturen.

mauricenl

Bedankt voor je berichtje. Dat boek heb ik ook, alleen staat daar niet de 'plattegrond' in van deze stekker.

janmulder

Waar woon je? is het al gelukt, anders moet je even Rima sloperij bellen , die heeft misschien de stekker wel van een schadeauto afgeknipt, dan kan je alles zo nabouwen. Je moet dus vragen om een complete stekker met een stukkie draad eraan.

mauricenl

Hallo Jan,

Hartstikke bedankt voor je tip. Dat is inderdaad dé manier! Ik zat al te denken om met een multimeter te gaan meten welk draadje in welk gaatje hoort.

Alsnog hartstikke bedankt voor de tip

Groetjes

Maurice