18" eronder geplakt...

Gestart door Rudi, 15-07-2005 18:19:07

Vorige topic - Volgende topic

haRtV70R

Snap echt niet wat er mis is met die R.. :eusa_think:
[move][/move]

thiest5

mm echt dikke velgen. heel erg mooi passen zulke 18 inch zonder problemen op een volvo 850 sedan uit 94 ? welke et waarde en j waarde moet ik aan houden? ik ga ze binnenkort namelijk bestellen denk ik

m.v.g thiest5

M a r c

8Jx18 ET43-45

bandenmaat 225/35ZR18
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Eugene

En 5 gaats (just to be sure)

If it's not blown, it sucks...

thiest5

owwwww dikke vette V70 mm kwijl kwijl  :eusa_drool:pfff nog even dromen die kleur is echt zo mooi dat blauw en samen met die mooie 18 inch velgen. ik vind imi veeel mooier dan die orgi prut . maarja ieder heeft zijn eigen smaak maar vind dat je niet kunt oordelen of je wel of niet imi onder een echt strakke auto moet hangen. ik vind ze echt heeeeeeel erg strak staan ik zie die auto vanavond nog in mijn natte droom ;)
Dikke vette strakke mooie dikke gezinsauto ;) met een leuke roffel :P

haRtV70R

Citaat van: thiest5 op 14-12-2006 19:22:01
owwwww dikke vette V70 mm kwijl kwijl  :eusa_drool:pfff nog even dromen die kleur is echt zo mooi dat blauw en samen met die mooie 18 inch velgen. ik vind imi veeel mooier dan die orgi prut . maarja ieder heeft zijn eigen smaak maar vind dat je niet kunt oordelen of je wel of niet imi onder een echt strakke auto moet hangen. ik vind ze echt heeeeeeel erg strak staan ik zie die auto vanavond nog in mijn natte droom ;)
Dikke vette strakke mooie dikke gezinsauto ;) met een leuke roffel :P

[move][/move]

thiest5

deze auto verdiend het om bekeken te worden.