Eindelijk mijn BIG RED 850

Gestart door Bert Huisjes, 30-07-2005 11:42:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bert Huisjes

Hallo luitjes, nu doe ik eindelijk mee.

Mijn naam is Bert. Werkzaam als ambulancechauffeur in de Zaanstreek en volledig Volvo gek. De strakke vierkante bakken blijven het mooist.

Na 3 jaar in een 240 te hebben gereden is bij ons op het werk de volvo gekte toegeslagen. Mijn laatste Volvo was de 940 GLE automaat sedan. Deze heeft ons 2.5 jaar gebracht waar wij wezen moesten. Ondertussen 4 collegae een 850 aangeschaft. Nu heb ik er eindelijk ook een.

Een mooie rooi-je (rijmt leuk). En gelukkig weer Estate. Heerlijke 5 cyl. roffel. Weinig poespas aan de buitenkant, binnenkant vol luxe. Cruisecontrol, airco, dimmende binnenspiegel, etc. Heerlijke wagen. Oh ja, nu heb ik ook een plofzak in het stuur. Moet die getest worden  ::) TZT nog een paar mooie lichtmetalen velgen eronder en even zoeken naar een rolhoes voor de bagageruimte en de wagen is compleet.

[move=left,scroll,6,transparent,100%]ME SO HAPPY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/move]
Waarom Volvo???
Waarom niet!!!

Boeijke

#1
He Bert.

Gefeliciteerd hoor. Mooie auto. En zeker "mooi rood is niet lelijk"

Heb je nog wat meer info van de auto? Bouwjaar km-stand enzo?

Veel plezier ermee. (en laat die plofzak maar zitten waar die zit

:P, anders kunnen je collega's je ergens op komen halen ;) )

Willem

MarcoV

Ziet er keurig uit Bert, welkom op het gezelligste forum van Nederland.
Veel plezier met je aanwinst en tot horens,

MArcoV
8) 8) 8)

Bert Huisjes

#3
Deze zweedse tank is van 11-'94 en heeft 3 tonnetjes op zijn teller staan. Hij is eigenlijk net ingereden dus. :D :D

Ik zit er over te denken om de 5 850-tigers op mijn werk maar eens in een kromme rij te plaatsen. Twee roden aan de buitenzijde, twee maal blauw er naast en de groene in het midden. Moet toch een leuke foto opleveren. Zal hem plaatsen met de ambupost op de achtergrond.


Waarom Volvo???
Waarom niet!!!

kasper2

hallo bert gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst een hele mooie auto,ik hoop dat je er veel plezier van zult hebben en een hoop veilige kilometers,gr kasper2 easy ryder ;D ;D

Keesjan

Citaat van: Bert Huisjes op 30-07-2005 13:01:49
Ik zit er over te denken om de 8 850-tigers op mijn werk maar eens in een kromme rij te plaatsen. Twee roden aan de buitenzijde, twee maal blauw er naast en de groene in het midden. Moet toch een leuke foto opleveren. Zal hem plaatsen met de ambupost op de achtergrond.

Die staat genoteerd! Ben heel benieuwd.
Welkom Bert en proficiat met je mooie auto. Veel plezier en veilige kilometers gewenst.

Keesjan

Chris S.D.

Welkom Bert,

Mooie estate aangeschaft, ook ik ben wel nieuwsgierig naar zo'n Volvo opstelling, heb je iig al je eerste Volvo 850 mini-meeting !

Rij je toevallig als ambulancesjouwfeur  ;D ook in zo'n omgebouwde Volvo 960 ?

Lempke

Hoi Bert,                                                               :D

een hele nette verzorgde auto waarmee ik je zeer veel fijne en veilige kilometers wens.
Btw, welkom.
                                             ;)
Lempke.
Eerst 850 GLT 2.5i silversand-metallic 1992,
daarna S70 T-5 sportsline nauticblue-metallic 1997.
Nu S40 1.8 Momentum 2006.

sas

Hallo Bert welkom, leuk dat je zo blij bent, ken het gevoel :)

Ziet er inderdaad nog goed uit, idd paar mooie velgjes eronder, dat ziet er direct anders uit, en deze velgen houden voor winterbandjes :P

Dat er al meerdere collega's in rijden, zal wel gezellig zijn daar op het werk? Worden die Volvoloze collega's zeker wel moe van al die Volvo gesprekken? Bij mij op het werk rijden een S40, V40, V50, S70 en mijn 850. Lekker ouwehoeren dus, en steeds meer mensen neigen naar een Volvo. En zo hoort het  ;D

Welke motor ligt erin?

Veel succes ermee!

toycar


8)
Mooie auto Bert. Een set licht metalen velgen kunnen hem idd net nog iets mooier maken.
Veel plezier met je roffel!