14 aug Nürburgring Nordschleife

Gestart door JCviggen, 23-07-2005 21:36:06

Vorige topic - Volgende topic

JCviggen

afwachten wat er uit de bus komt....ze zouden gewoon bij de zondag moeten blijven anders wordt het helemaal ingewikkeld
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

Vulk

JCviggen

Citaat van: Vulk op 30-07-2005 12:47:05
Kan'k met iemand meerijden? :)

als je tot hier geraakt, sure ;)

Vulk

Deal, sebiet  den auto gaan regelen zie;

Emiel

Citaat van: JCviggen op 30-07-2005 11:28:43
afwachten wat er uit de bus komt....ze zouden gewoon bij de zondag moeten blijven anders wordt het helemaal ingewikkeld

Zaterdag komt heel erg slecht uit, zal wel wat dingen voor moeten bereiden :), geestelijk enzo ;D. Dus ik houd het bij de zondag.

Emiel.... :D

JCviggen

Het is 2 dagen geworden (zat + zon) dus kunnen we allemaal het gewoon op zondag houden ;)

Emiel

Vulk

En ik zoek nog naar vervoer de zondagmorgen tot bij Viggen of een slaapplaats voor de zaterdagavond.

Turbobiker

Rudi, als jij gaat fietsen kom ik waarschijnlijk ook mee, lijkt me gezellig, heb het rondje al twee keer met de MTB gedaan, is behoorlijk zwaar! Misschien waag ik zelfs mijn remmen aan een tweede rondje (maar dan dus met de auto).

Hangt alleen af of mijn vriendin dan geen andere plannen heeft...
De Tussenpaus

Rudi

Citaat van: Turbobiker op 31-07-2005 18:26:46
Rudi, als jij gaat fietsen kom ik waarschijnlijk ook mee, lijkt me gezellig, heb het rondje al twee keer met de MTB gedaan, is behoorlijk zwaar! Misschien waag ik zelfs mijn remmen aan een tweede rondje (maar dan dus met de auto).

Hangt alleen af of mijn vriendin dan geen andere plannen heeft...

Als ik ga dan zonder MTB...heb ik afgelopen maandag al mee gehad.Over dat MTB daar rond de NL,dat is niet te doen.Ik dacht dat ik aardige conditie had,maar deze klimmen zijn niet normaal.Ik ben 2 keer afgevoerd met de traumahelikopter ;D

10 min.geprobeerd,nee dan moet ik eerst nog meer trainen.Heb daar gewoon in de buurt gebiked ;)
Dr.Go-Fast...

Emiel

Als Nordschleife newbie, wat moet ik allemaal meenemen??? Ken het alleen van Gran Turismo ::). Ik neem mee; Ducttape, gezond verstand en gumrubber ;D.
Ik heb een setje Michelin Pilot Sport als gumrubber, maar op stalen velgen, is dat verstandig om te doen of zal ik ze op m'n 'straat' velgen zetten ivm remmen (koeling)?
Mochten jullie nog suggesties/ideeen/tips hebben dan hoor ik dat graag!

Emiel..... 8).....die niet kan wachten ::)

JCviggen

weet niet hoeveel verschil de velgen zouden maken qua koeling, de remmen zullen sowieso erg oververhit raken met eender welke velg :(

tips : gewoon erg rustig aan doen...is een scary track in het echt...

Vulk

JCViggen, is Diepenbeek voor u haalbaar?

Het lief van mijn nicht woont daar en 'k zou daar zonder problemen mogen overnachten. :)

Emiel

Nog een vraagje voor de experts. Ik zit nu al 2 weken te wachten >:( op m'n Brembo's met Pagid blokken ;D. Nu heb ik er standaard opzitten, maar voor zondag, wat is verstandig? Is het verstandig - mochten ze komen een dezer dagen toch komen- om de brembo's er alsnog op te gooien...of om met het orginele spul rond te gaan rijden? Ben niet van plan te gaan planken daar, maar houd orgineel het wel uit? En kunnen Brembo's er wel tegen als ze je niet echt de kans gunt om zich in te laten remmen? Veel vragen...wie heeft antwoord? ;D

Emiel.....die niet kan wachten op zondag.... ;)

JCviggen

Ach als je je remmen daar een beetje krom rijdt kan je toch binnenkort de brembos er op gooien ;)

Je moet het dan nog wat rustiger aan doen bij gebrek aan remkracht maar verder is het doenbaar. Ik zou iig de brembos wel wat inremmen alvorens er mee de NS op te gaan ;)