Proefrit V70R gemaakt

Gestart door 850Tim, 28-07-2005 20:29:24

Vorige topic - Volgende topic

haRtV70R

Ga mun coupetje zeker niet inruilen voor dat ''hok'' ;D,laat staan een paar duizend euro bijlegen!!!

Heb ook gezegdt tegen die verkoper dat 19000 (is al gezakt van 20.000)
wel erg veel geld is voor die auto, waar hij wijselijk nix op antwoorde ::)
[move][/move]

Taranis

Citaat van: haRtC70 op 05-07-2006 00:08:14
Heb ook gezegdt tegen die verkoper dat 19000 (is al gezakt van 20.000)
wel erg veel geld is voor die auto, waar hij wijselijk nix op antwoorde ::)

Vond ie vast leuk, want dat had ik 'm ook al verteld ;D Wilden niet verder gaan dan 14.500 in de staat waar ie nu in verkeerd, en dan vonden we het nog goed betaald. Eventueel de T4 inruilen en dan max 4500 bijleggen (ondanks dat de T4 ruim een jaar jonger is en 25.000 km minder gelopen heeft). Als je dan nog over moet gaan spuiten, de velgen laten behandelen (wij vroegen ons ook af wat daar mee uitgehaald is) en de uitlaat behandelen/vervangen, ben je nog méér dan genoeg kwijt voor zo'n auto.

haRtV70R

14.500 lijkt er idd meer op. 2000 euro spuiten en 350 euro voor de velgen nog wat andere dingetjes(uitlaat b.v) zit je op ruim 17000 euro. Is ie weer best duur :( ;D

Maar hoe dan ook, voor 14 zullen ze hem niet weg doen. Ze hebben er of te veel voor gegeven of ze houden een ruime marge ivm de 6mnd garantie.
[move][/move]

Taranis

Citaat van: haRtC70 op 05-07-2006 11:28:06
Maar hoe dan ook, voor 14 zullen ze hem niet weg doen. Ze hebben er of te veel voor gegeven of ze houden een ruime marge ivm de 6mnd garantie.

Ja toch weet ik dat nog zo net niet... bij aanschaf van de T4 hebben we ze best diep gekregen toen, maar hebben ze ook veel te veel teruggegeven voor de 440 die we toen ingeruild hebben die dus ook voor een godsvermogen te koop stond later :)

Sbv

Ik ben vanmiddag even snel gaan kijken was redelijk in de buurt. Moet zeggen dat de auto redelijk onder stof zat waardoor de lak niet super te zien was. Interieur ziet er nog goed uit, afgezien van de gaten in de hoofdsteunen. Verkoper wist me te vertellen dat dit verholpen zou worden bij aanschaf. Verder is er een nieuw rooster onder de nummer plaat besteld, deze was weg.
De velgen zagen er redelijk beschadigd uit en moeten voor het mooie gerepareerd worden.
De bovenkant van de achterbumper zat redelijk onder de krassen.

Ik heb een voorlopige inruil gekregen , in de email, van mijn 850 R van €10500, ongezien, zoals ik de auto omschreven heb. Het gaat dan om een "R" estate automaat uit 1996 met 158000 km.

Mogelijk zaterdag even mee rijden, had ik nu geen tijd voor.

haRtV70R

van mijn 850 R van €10500, ongezien

Das nie slecht lijkt mij!!
[move][/move]

ed

Zeker geen slechte prijs, maar de V70 mag ook wat kosten. Je kunt je blindstaren op de inruilprijs, maar als de koopprijs erg hoog is is het verschil nog steeds erg veel. En daar gaat het toch om.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Sbv

Ik staar mij zeker niet blind op de inruil prijs, uiteindelijk gaat het om het toe te betalen bedrag. Je kan de V70 voor 15000 neerzetten en dan 7 voor de 850 geven.

Planning is nog steeds zaterdag ermee rijden, mogelijk ben ik dan afgeknapt. Inruil moet zeer zeker omhoog en men zal toch met wat spuitwerk/reparatiewerk moeten komen wil het aantrekkelijk worden.
De 850 kan zo de showroom in, beetje schoonmaken misschien, zit nwe APK en beurt op van 1 maand geleden. Men had daar onlangs een 850 R, vergelijkbare dus staan met 265000 km voor 12950 of 13950 verkoop.

Alternatief is voor zelfde geld kijken naar een V70n en dan een 2.4 T of eventueel een T5 maar ja, dan is de charme er wat vanaf vinnik zelf.
De 850 hoeft zeer zeker niet weg, maar zo iedere 2 jaar ben ik me wel eens wat aan het orienteren naar wat anders. Luxe probleem eigenlijk.

Kan ook een 140 pk gaan rijden, maar nee dat is het nie helemaal voor mij. Het mijn 2e auto naast een lease dus wil gewoon iets wat meer speciaals. C70 kan ook heel goed, maar ben zo gewend geraakt aan stort maar achterin het past vaak toch wel.

Heb naar Saab 9-5 Estate gekeken, maar ben nie zo een Saab mens. Audi A4/A6 avant kan ook maar ja...minder charme/karakter zelfde geldt voor Bmw 3/5 touring.

Taranis

Citaat van: Sbv op 06-07-2006 14:39:52
men zal toch met wat spuitwerk/reparatiewerk moeten komen wil het aantrekkelijk worden.

Ik wil niemand in een kwaad daglicht stellen dus ik zal proberen het zo netjes mogelijk te omschrijven (de rest gaat wel ff via PB dan)... toen wij de T4 kochten zat ie ook gruwelijk onder de steenslag en krassen en zou ie ook overgespoten worden. Bij aflevering bleek dat het slordig met een lakstift bijgewerkt was. Afgesproken met de verkoper (De Jonge, werkt er inmiddels niet meer jammer genoeg, heel redelijk iemand) was dat het bij Autoschade Steketee te Yerseke verholpen zou worden omdat we daar goede ervaringen mee hebben. De Groene heeft echter een aandeel in DSA Autoschade en weigerde de auto uit te besteden aan Steketee. Wij hadden juist slechte ervaringen met DSA (een Mercedes E-klasse op de zaak heeft daar een nieuwe voorbumper gekregen na schade, na 4 keer teruggegaan te zijn rammelde deze nog steeds, na 3 jaar van ellende de auto maar ingeruild op een nieuwe) en wilden dit pertinent niet. Uiteindelijk na veel vijven en zessen is de auto op kosten van De Groene bij Steketee opgespoten en was het daarna keurig, maar zorg dus dat je zwart op wit hebt wat er afgesproken is...

haRtV70R

Was net nog ff bij de Groene. Staat daar ''iemand'' met vrouw/vriendin en verkoper bij de rode R....  Was jij dat SBV ??

Ben benieuwd wat het geworden is ;)
[move][/move]

Sbv

Citaat van: haRtC70 op 08-07-2006 17:42:43
Was net nog ff bij de Groene. Staat daar ''iemand'' met vrouw/vriendin en verkoper bij de rode R....  Was jij dat SBV ??

Ben benieuwd wat het geworden is ;)

Hey hallo,

Zou heel goed kunnen dat ik dat geweest was/ben. was er zo rond 1530 tot 1645.

Tja wat is het geworden. nog niets. Heb met de auto gereden en er is op het rijden niets aan te merken, tenminste mij is niets opgevallen. Achterin wat rammels, maar was vanwege los reservewiel met daarbij/tussen de kogel van trekhaak etc.

Heb gevraagd of ze me een beter bod konden doen, het volgende is er nu uitgekomen. Inruil 850 is omhoog gegaan van € 10425 naar € 11175. Verder gaat men de achterbumper spuiten, daarnaast worden de hoofdsteunen voor vervangen ivm 3 gaten per hoofdsteun. Verder wordt er gekeken wanneer distriburie spul vervangen is. Ik kan het zelf niet vinden in het onderhoudsboekje en onder de motorkap ook niet. Als men niet kan achterhalen wordt deze alsnog vervangen.

Heb nog geen definitief ja of nee gezegt in ieder geval.
Bod lijkt me netjes, kon nog €250 meer krijgen indien in vanmiddag zou tekenen.

Dat was het eigenlijk zo wel even.
Groet,
Sander

Btw Huib(toch ??) het was/is nog steeds trouwens vriendin, (nog) geen vrouw. Ze was helemaal weg van de kleur in ieder geval.