electrische verstelling rugleuning werkt niet meer

Gestart door johan283, 11-07-2005 20:06:09

Vorige topic - Volgende topic

johan283

hallo roffels,

Denk ik even te te kijken hoe ver mijn elec. rugleuning te verstellen houdt die er in een keer mee op  ??? Verdorie weer een electische ding dat niet meer werkt. Eerst al mijn schuifdak en nu de rugleuning.

Ik hoor wel de motor lopen maar de rugleuing beweegt voor geen millimeter.  Kan het zijn dat :

1) de motor kapot is -ondanks dat ik hem hoor lopen-
2) het aandrijf mechaniek , dus van elec. motor naar de rugleuning?

ben benieuwd wat jullie denken

johan283

@LUDO: Wat voor kabel is dat dan? Een electrische voor de motor of een mechanische t.b.v. de overbrenging

johan283

Ok Ludo, ga ik binnenkort mee aan de slag....Ook bij Volvo komt ouderdom met gebreken....:(

johan283

Ik heb gisteren even gekeken of ik de (leren) bekleding los kon krijgen. Nou dat ging weer niet. Onderaan de rugleuning zitten 3  of 4? rijg-pennen. Deze pennen zitten via ogen vast aan de bekleding. Nou dacht ik , ik trek die pennen erzo uit. Nou helaas, ergens blijven ze haken.

Zit er misschien nog een klip of iets dergelijks dat de boel tegenhoudt?

Wie weet hoe ik die bekleding van de rugleuning los krijg, uiteraard zonder beschadigingen?

johan283

mmh ben er mee aan de gang gegaan vandaag de rugleuning bekleding zit allemaal vast met van die klemmetjes gewoon loshalen. Verder stoel eruit gehaalt en geconstateert dat de binnen kabel te kort is geworden of te wel de buitenkabel te lang. hierdoor is het geheel losgeschoten.
Maandag gelijk nieuwe kabel bestellen, ff een paar dagen niet roffelen. Zonder stoel gaat dat niet zo makkelijk :(

johan283