[EVENEMENT] Volvo Klassiekerbeurs

Gestart door denkweb, 02-08-2005 13:25:07

Vorige topic - Volgende topic

rogier

Ben

Frans Harkema

Het is voor mij weer pappies-weekend, maar als ik mijn jongens (onder dreiging van inhouden van zakgeld) zo enthousiast kan krijgen om mee te gaan, dan komen we misschien zondag wel even kijken. Maar aangezien ik regelmatig allerlei beurzen bezoek moet ik oppassen dat ik ze niet "overvoer"..... ;)

The Saint

Citaat van: Reitse op 31-08-2005 22:05:13
Ben er niet bij. Was al twijfel maar is nu zeker (tot grote opluchting van sommigen ;))
...

Dat valt wel mee hoor Reitse. Dat wou je toch horen?  ;)
No shirt no shoes, no pinball

Fokke 01.01.005

Iedereen die de kans heeft dit weekend te komen kijken: er is heel veel te zien !

Amazon GT Rallye
300 stationcar ! (uniek exemplaar uit de Volvo Beesd keldercollectie)
onze Baarnse bomenvriend met zijn Volvo's (als ze maar zwart zijn)
480 in rallyesport uitvoering
Katteruggen in allerlei varianten.
en op de 850 clubstand:
Roffels (live en als drukwerk)
Clubkleding en - artikelen
BTCC videocompilatie van BonkoLok

en heerlijke koffie en nootjes!

en natuurlijk: leuke mensen, Volvofanaten, medeclubleden,

een aanrader !

Maar wat vanavond betreft tijdens het opbouwen: leve Ducktape ! (zie foto's van Rogier in voorgaande post !)

groeten,
Fokke

AK400-AZ250-R5-343DL-345GL-244DL-244GL-244GLE-854GLT-854GLT+854R+C70c

Johann

Tsja.. wat moeten we zeggen...

Een bord (heb 't nog niet eens over de duct tape) met een paar Volvo foto's, een tafel met wat club artikelen en een 850...

Ik heb waardering voor de mensen die er staan maar de stand was een aanfluiting en al helemaal als je het moet vergelijken met andere stands.

Voor een club met 400 leden denk ik dat we ons best wel mogen schamen. Zal waarschijnlijk ook wel niets hebben mogen kosten...  ::)

Ben

Ik zal de stand morgen eens kritisch bekijken.;-)
Standbouw is een deel van mijn vakgebied  :P

Frans Harkema

Citaat van: Ben XC70 op 03-09-2005 17:10:47
Ik zal de stand morgen eens kritisch bekijken.;-)
Standbouw is een deel van mijn vakgebied  :P

Wel, dan is hier in ieder geval een "schone" taak voor je weggelegd........ ;D

Rijns_t5r

8)vorig jaar zag de stand er perfekt uit,stonden ook 3 zeer mooie t5r sssss ;D ben benieuwd want ik ga morgen ook ff buurten ;)
gaan er nog meer roffels uit de buurt van rotterdam.
WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS

Johann

Citaat van: Boba Fett op 03-09-2005 20:26:56
Laat ik een opmerking maken over de stand. Misschien niet zo in het oog springend als vroeger, maar in redelijk korte tijd is alles georganiseerd met behoorlijk beperkte middelen. Veel spullen die vorige keren op de stand gebruikt zijn waren destijds geleend. Dus was er niet zo veel om te gebruiken dit keer.

En laat niemand denken dat dit "even" geregeld is, dat er (te) weinig is gedaan door de Evenementen Commissie. In tegendeel. Wat velen zich niet realiseren is dat met ieders inzet alles op korte termijn toch weer voor elkaar is gekomen. En dat met een groep mensen die uiteindelijk kleiner was dan waar me in eerste instantie mee begonnen. Nadat Koen (Scuba) ons verlaten had is er een gat gevallen wat zo goed mogelijk is ingevuld. En daardoor hebben we niet datgene kunnen doen voor de VKB dan we eigenlijk hadden gewild.

En wat die 400+ leden betreft.... velen hebben verstek laten gaan, met name toen we hulp nodig hadden...

Richting de "crew" (en zij weten over wie ik het heb) kan ik op voorhand (de beurs is nog niet afgelopen) maar één ding zeggen:

Oja, wat de auto's betreft, er horen niet alleen T5R'en te staan. Ook andere uitvoeringen (vandaag helaas alleen een GLE, morgen staat er ook een TDI bij) horen bij de club  ;)

Moet je luisteren... Ik wil helemaal niemand aanvallen en ik waardeer net als ieder ander de inzet maar...

Je wilt niet de indruk wekken dat het "even" gedaan is. Laten we wel wezen, er stond een auto, een tafel met wat spulletjes, een koffie apparaat op een tuintafeltje en het bekende Volvo display welke elk jaar aanwezig is. Verder stond er niets. Niks. NIETS. NIENTE. Dat vergt geen strakke planning, dat poep je uit binnen een minuut.
VKB is een jaar van te voren al op de evenementenlijst te vinden. Scuba zit al maanden in Egypte. Om dan na een jaar met bovengenoemde zaken present te zijn...  ::)

Na twaalven werden er een paar receptie tafeltjes neergezet om de lege plaatsen op te vullen.

T-5R is verder niet aan de orde. Dat was vorig jaar. Rogier liet Vrijdag een foto zien met 3 GLT's op de rij. PRACHTIG was het eerste wat bij mij op kwam toen ik die foto zag. Het was dan ook een hevige teleurstelling om vandaag de stand in levende lijve te zien.

Het spijt me, kan er niets beters van maken.

Foto met tafeltjes,

Zie stippellijn, stel je voor zonder tafeltjes...

reneetje

Citaat van: Rijns_t5r op 03-09-2005 19:25:26
8)vorig jaar zag de stand er perfekt uit,stonden ook 3 zeer mooie t5r sssss ;D ben benieuwd want ik ga morgen ook ff buurten ;)
gaan er nog meer roffels uit de buurt van rotterdam.

3 ?

Ik heb er volgens mij alleen deze 2 gezien , en vond de stand niet slecht toen.

Rene :)

TTT242

V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

volvoTon

Helaas moet ik het met Johan eens zijn,de stand was in eerste instantie een aanfluiting maar zag er na iets werk toch nog leuk uit.
Inderdaad moet er voor de volgende VKB nog het nodige gebeuren en diverse nieuwe spullen worden gekocht.
Als de club hier geen geld in wil investeren lijkt het mij beter om in het vervolg niet meer op de VKB te gaan staan (lijkt mij niet de oplossing)

VolvoTon ;)  

animalT5R

ok,voor dat dit een moddergooi wedstrijd word, want daar gaat het wel een beetje op lijken.
Ben nog niet zo lang lid van de EC,net als Patrick,en we zijn er een beetje ingerold,hebben 1 vergadering mee mogen maken en daar is het een en ander ook goed in besproken.
Wat de meeste niet weten is dat er onderling al dik 100+ mailtjes over en weer zijn gestuurd voor de VKB.
Probleem is dat er 3 mensen van het bestuur,Daan,ik(beide hernia) en Dhr Rutger spin er niet bij konden zijn,of niks van zich lieten horen..
Waarna een oproep is geplaatst op het forum,om te zien of er nog mensen(leden) intresse in hadden om het een en ander te regelen voor dit evenement.
Inderdaad,we hebben 400 + leden,maar er zijn er maar een x aantal,die hier gehoor aan hebben gegeven,hiervoor natuurlijk dank.
Maar het is volgens mij(doordat we coen niet meer hebben) roeien met de riemen die we op dit moment hebben,en ja,het is even niet anders...
Misschien is dit een goed idee om het met de ledenvergaderong eens op te gooien,en een ieder hier zijn visie over te geven.
En nu er ''vers'' bloed in de EC zit,er misschien eerder mee te beginnen of een x aantal mensen ier ruim van te voren mee te beginnen voor de volgende VKB.
Niks ten nadelen van jou johann,maar het komt een beetje kort door de bocht over,en je mag ten aller tijde je eigen menig  geven,hoor je mij niet over,maar voor degene die hier heel erg hard mee bezig zijngeweest vind ik dit commentaar wel een beetje hard op hun dak vallen.
Maar dat is mijn mening,kan er helaas niet bij zijn,alleen via het net.
johan
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

mark71

Ik kan johann geen ongelijk geven moest goed zoeken naar de stand, dacht nog even dat hij toch niet was. Maar toch gevonden en nog even kunnen praten met mede clubgenoten en weer wat wijzer geworden :D