HERFSTMEETING volvo-forum

Gestart door fearless, 28-10-2005 22:17:33

Vorige topic - Volgende topic

850Tim

"t Was inderdaad een gezellige meeting, beetje koude wind.............binnen lekker warm.
Ik had ook nog wat pics.

;)
Simply the best.......

Rayman

Citaat van: RonnieDuck op 07-11-2005 11:12:54
Citaat van: Rayman op 06-11-2005 22:38:13
Citaat van: Volvot5 op 06-11-2005 22:19:04
En mensen die niet weten dat rechts voorang heeft, ook op parkeer plaatsen wel zo netjes. En dan wegblazen met koude motor.

Ja sorry (dat was idd knap stom :-[) Zal er in het vervolg meer acht op slaan. Wegblazen met koude motor... Nounou...Dat viel ook nog wel mee (er was geen sprake van sportstand noch kickdown)

Dus bij deze VolvoT5 (openbaar) mijn excuses.

Rayman

Ja dat ging echt maar net goed!! Hij pluimde wel wat Ray!!!

Ik had al zo'n schuldgevoel... :-[ (schaam me diep)...

Ondanks het feit dat de temperatuurmeter op >90 stond...
(Ja ik had aan de turbo moeten denken...Prutser...)

(Ik kan wel zeggen dat ik dit normaal gesproken niet doe
...ach laat ook maar; heb toch geen nut...)

:iconr:  :(

fearless

Ik heb jullie ook weg zien rijden, kwam net met de belgen uit het AC restaurant. Ik vond het nog wel meevallen hoe je weg reed. En de belgen waren onder de indruk van je auto.  ;D

Rayman

Citaat van: fearless op 07-11-2005 12:14:02
Ik heb jullie ook weg zien rijden, kwam net met de belgen uit het AC restaurant. Ik vond het nog wel meevallen hoe je weg reed. En de belgen waren onder de indruk van je auto.  ;D

Thanks Ivo. Och, zo speciaal is ie anders niet...Vergeleken met sommige T-5R's is de mijne een standaardauto. Mooie foto trouwens van je 850 op het volvo-forum!  8)

RonnieDuck

Voor de duidelijkheid Rayman,..de manier van wegrijden was idd niet aso ofzo, gewoon netjes. Volgens mij deed je turbo nog niet eens mee,.. ik vond hem alleen stevig pluimen!!
VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

fearless

Ja jaaaa, eindelijk heb ik mijn foto's online staan.  :D

Kwaliteit van de foto's is wel iets minder door het verkleinen van de foto's.  :(

Zie hier mijn foto's..... http://photobucket.com/albums/y150/fearless23/De%20Meern/

Emiel

edenmartina

SUPER!!!!!!! Fearless bedankt voor de mooie foto,s van mijn 142 .

Ben er heel erg bij mee :D

fearless

Citaat van: Emiel op 11-11-2005 22:21:37
Euh.... :-X

Haha, ja sorry. Dat moet je snappen om er om te kunnen lachen.  ;D  Heeft op een ander forum al zo'n foto gestaan, maar dan bij zijn eigen auto.  :o ;D

Rare Belgen ook.  ;)

heeft hier mee te maken..... http://board.carstyling.net/showthread.php?p=528467&posted=1#post528467

BenC70ES

Citaat van: fearless op 11-11-2005 22:28:45
Rare Belgen ook.  ;)

Haha, bij deze wil ik mij volledig distanciëren van dit voorval ...  ;)     ;D

Wel mooie foto's (van oa die bloedmooie S60  8) )

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!