Injector selectie...

Gestart door Oele, 03-08-2005 00:19:49

Vorige topic - Volgende topic

wimwerf

is het berekenen wat een injector kan halen aan pk's niet een beetje afhankelijk van de brandstofdruk...want dat zie ik nergens terug...want met 380cc injectors kan je 360pk halen...(op een cossie dan)

Oele

Citaat van: wimwerf op 21-11-2005 09:47:24
is het berekenen wat een injector kan halen aan pk's niet een beetje afhankelijk van de brandstofdruk...want dat zie ik nergens terug...want met 380cc injectors kan je 360pk halen...(op een cossie dan)

Eerste pagina, mijn 2de post....  ;)
VMS high performance block,650cc inj,GT3076R Turbo,R manifold,3"DP,walbro 255,Spec stage 3+,custom IC,HKS SSQV BOV,PLX Wideband,EGT,Apexi AVC-R,KW suspension V2, Quaife LSD

wimwerf

Citaat van: Oele op 21-11-2005 11:13:59
Citaat van: wimwerf op 21-11-2005 09:47:24

Eerste pagina, mijn 2de post....  ;)

ok....heb ik over heen gelezen...

btw..leuk projectje heb je...ik zag een gt30 turbo...maar een vraagje...waarom is je uitlaat spruitstuk zo recht...als ie zo recht is komt ie de flow niet echt ten goede...maar voor de rest toppie... :)

--EDIT-- Ontopic graag --EDIT--

martijn.

De injectoren zijn gemonteerd!
Ik kan met starten geen verschil merken, loopt direct netjes.

Deze injectoren tikken iets harder, en hij stinkt wat meer uit de uitlaat wanneer ie stationair loopt.

Ook mooi is wanneer de motor heet is en ik geef hele korte stoten met gas dan begint ie te knallen in de uitlaat ;D ;D.
Denk alleen dat dat niet zo goed is voor de race-kat.

Tijdens het rijden heb ik het gevoel dat de motor stiller (glader) loopt, heb nog geen plankgas gereden.
Wil eerst kijken of ik nergens een lekkage heb.

wimwerf

heb je wel je programma aangepast voor de grotere injectors...want anders krijgt ie teveel benzine...

M a r c

Citaat van: wimwerf op 21-11-2005 21:30:38
heb je wel je programma aangepast voor de grotere injectors...want anders krijgt ie teveel benzine...

hmm, van 310cc naar 350cc is nog niet wereldschokkend. Gewoon je turbodruk nog iets opschroeven Martijn  ;D En je lambdasonde zal registreren dat ie rijker loopt en dit proberen te compenseren door korter in te spuiten. De witte injectors hebben een veel mooier spraypatroon, dus verbranding wordt ook al iets beter.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl