voorstellen, met foto's

Gestart door Edj, 05-08-2005 14:50:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edj

al een paar maanden in bezit van mijn v70, tijd om me eindelijk maar es voor te stellen op dit forum.....

Ik ben Eduard ,uit Den Haag.
Werk als cameraman (ja, collega van thecrew) dus moet dagelijks die kant op.

Mijn v70 tdi '97 is groen/blauw metallic met creme half-leer en notenhoutenplastic, ook op het stuur... en heeft pas 277 000 km gelopen.

Wat een luxe! eindelijk geen pijn in me rug meer als ik thuis kom na een lange rit! weer es wat anders dan 160 km per dag in een citroen visa..
Trouwens mijn eerste auto met meer dan 4 versnellingen en uit de 90-er jaren, wel moderne auto's voor mijn werk gereden maar altijd oudere auto's gehad (datsun,eendjes,oldsmobile)

op mijn 17e leren rijden in de 740 van mijn vader en nu eindelijk ook in het bezit van een zweed!

groetjes Eduard

Hoe voeg ik een foto toe?
Ex '97'98 V70tdi    Ex V70d5 black sapphire   Ex XC90 D5

kasper2

welkom bij de club edj,en veel veilige kilometers,kun je geen film maken van alle volvo s hier op deze site,gr kasper2 easy ryder ;D ;D

sas

foto toevoegen, zo...

http://www.volvo850forum.com/index.php?board=1;action=display;threadid=8846

Ben benieuwd, welkom alvast met je lekkere Zweedse

The Saint

Welkom op het forum Edj, en veel genot van je V70!

Is het nephout in je V70? Mmm, zal wel, dan heb ik dat ook iig. Het klinkt WEL degelijk (en ik d8 dus dat het echt hout was).

The Saint, die een Oldsmobile Cutlass Cruiser (3 banken) heeft gehad met een enorme paintbrush van Billy Idol op de motorkap  8) :o
No shirt no shoes, no pinball

thuur

Citaat van: The Saint op 05-08-2005 19:56:19

The Saint, die een Oldsmobile Cutlass Cruiser (3 banken) heeft gehad met een enorme paintbrush van Billy Idol op de motorkap  8) :o

:o :o :o

FOTO'S!!!!! ;D


@Edj: welkom op het forum!! En van jouw prachtmobiel hadden we ook graag foto's gezien ;D ;)


Gr 8)

Turbobiker

#5
Welkom Eduard. En we hadden niet anders verwacht dan dat je blij zou zijn met een V70. Veel plezier er mee.

En van jou vawachten we natuurlijk hele mooie shots van je wagen ;)
De Tussenpaus

toycar

 8)
We want foto's!