MP3 speler aan te sluiten op de originele bigfront

Gestart door Hans Duiven, 27-11-2002 23:33:28

Vorige topic - Volgende topic

Hans Duiven

Ik ben benieuwd of er ook techneuten zijn, die een MP3 speler aan hun bigfront-kabelboompje hebben gekregen.;D

Een CD-speler zit er al standaard in. Je kan er een cb-ox op aansluiten, maar kan dat ook met een MP3 speler?

Greetings,

Hans

Paco

Heb je een big-front met puur alleen een cd-speler of ook met tape? Als je ook tape hebt dan kan je een bandje kopen met een snoertje eraan... plug dit snoertje in de hoofdtelefoon-uitgang van je mp3speler en klaar ben je...

Als je geen tape-je hebt.... dan weet ik het niet  [smiley=cwm1.gif]

groet paco

Hans Duiven

Ach natuurlijk, daar had ik nog niet eens aan gedacht.

Zijn die dingen nog wel te koop?

Greetings,

Hans

adkokx

Gewoon een FM modulator ertussen en dan komt de MP3 sound binnen via de antenne ingang op een voor geprogrammeerde FMzender. redelijk goed geluid, ik heb mijn DVD-MP3 speler erop aangesloten en dan kan ik een film kijken op een scherm en het geluid via de volvo autradio horen , supergaaf.

LET WEL OP het is geen super CD geluid maar dat krijg je ook niet met dat bandje voor in de cassette ......

Serge

VWHWI (FWIW), gespot  op een Belgische e-store en om geen namen te noemen: de iRock 300w Wireless Music Adapter voor nog geen 45 euro incl., een FM modulator zoals Ad die omschrijft.

//www.myirock.com

Sony biedt een Car Connecting Pack (DCC-E34CP) aan als accessoire voor hun portable audio producten (Net MD, ...), maar deze werkt natuurlijk ook voor om het even welke mp3-speler met een 3,5mm audio uitgang.

De merknamen zijn copyright van hun respectievelijke enz....
W h e n   i n   d o u b t,   t e l l   t h e   t r u t h.  (Mark Twain)