Volvo 320mm -> AP Racing 325mm

Gestart door Entuscan, 19-08-2005 20:51:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

M a r c

OK, duidelijk. De hub moet je inderdaad altijd overzetten. Vergeet niet om nieuwe boutjes en moertjes daarvoor te gebruiken! Vastzetten op 14Nm.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Lindert Bogers

AP schijven nieuw en oud en heel veel geld armer  :'(
Kan ook iemand mij vertellen waarom groeven tegengesteld lopen, volgens de AP man moest dit zo en volgens de site ook!?

M a r c

Citaat van: thedoctor op 11-11-2005 11:42:41
AP schijven nieuw en oud en heel veel geld armer  :'(
Kan ook iemand mij vertellen waarom groeven tegengesteld lopen, volgens de AP man moest dit zo en volgens de site ook!?


Klopt, de groeven draaien tegen de richting in
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

GermanR

Vraagie.... ;D


Passen die schijven ook op een hub van de Volvo big brake kit? ???

Zo ja wat kost zo iets en waar kan ik die vinden. B.V.D.


Greetzzzzzzzzz GermanR

M a r c

Citaat van: GermanR op 12-11-2005 01:11:06
Vraagie.... ;D


Passen die schijven ook op een hub van de Volvo big brake kit? ???

Zo ja wat kost zo iets en waar kan ik die vinden. B.V.D.


Greetzzzzzzzzz GermanR

Dat wil je echt niet.... Die AP-schijven zijn véél duurder dan de Volvo-exemplaren  :o
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Lindert Bogers

Dank u voor uw antwoordt  ;D
Wil je dat echt AP schijven ?
Kosten mijn 900 euri Blokken,schijven en boutjes, het zal vast wel passend te maken zijn maar of je dat wilt?

GermanR



Uuuuuuhhhhhhhhh ja.

Ik wil gewoon super remmen onder mijn auto, alsof je een anker uitgooid.  ;D ;D

ik bezit nog een renault 5 GT-Turbo en die heeft 285 mm geboorde remmen er onder met hele goeie remblokken. Kom zo ff niet op het merk. Maar daar hoef je maar naar de rem te kijken en je zit al voor in de gordel. Hoe warmer de remmen worden hoe beter hij gaat remmen.  :)

En dat zou ik dus ook heel graag in mijn Volvo willen. Ik heb er ook best een paar euri's voor over. Die standaard Volvo 320 mm is wel leuk maar toch niet wat ik er van verwacht. Denk dat ik eerst wel eens een paar goeie remblokken ga proberen, mischien is het dan al een stuk beter.  8)

Kijk een AP set dat zou het wel helemaal zijn, maar die prijs  :(



Latexxxxxxxxxxxxxx GermanR

M a r c

De remklauw is belangrijker dan de remschijf....
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

wimwerf

je moet weten waar je je remmenset vandaan haalt...ik betaalde voor mijn AP remmenset 1900 euro...ze zijn 330mm groot en t zijn ap4pots...(de remmen zijn voor mn cossie)


vwb de buitenkant (de groeven)...dit heeft niks te maken hoe de schijven er op moeten zitten...t gaat om de binnenkant..zie foto..


ik heb er ferodo ds2500 blokken bij...

Lindert Bogers

 De enigste in nl die het spul importeert is asp in delft, en daar komt het dus ook vandaan en heb daar nog korting gekregen. het kan zijn dat jij idd goedkoper uit bent omdat er meer cossie's in de rally meerijden en dat die populairder is in het tuningswereldje ? Ik heb ook die foto die jij hebt en daarbij het advies van hun ,maar het zag mij er vreemd uit toen ik het erop zette en wilde voor de zekerheid weten.
Mijn blokken zijn van mintex geloof ik?

wimwerf

Citaat van: thedoctor op 23-11-2005 11:47:09
De enigste in nl die het spul importeert is asp in delft, en daar komt het dus ook vandaan en heb daar nog korting gekregen. het kan zijn dat jij idd goedkoper uit bent omdat er meer cossie's in de rally meerijden en dat die populairder is in het tuningswereldje ? Ik heb ook die foto die jij hebt en daarbij het advies van hun ,maar het zag mij er vreemd uit toen ik het erop zette en wilde voor de zekerheid weten.
Mijn blokken zijn van mintex geloof ik?

Hé Docter,

T is niet omdat mn cossie populairder is....ik bedoelde...je moet weten waar je t haalt..

ik heb mn remmen uit de UK...ik vind asp te duur....voor t geld waar jullie over praten heb ik ap 6pots en 380mm schijven... ;)

ik heb wel twee links voor je...kan je aan deze mannen vragen of ze ook AP's verkopen voor volvo's...

dit is martin hadland...(engels)
http://www.reyland.co.uk/

dit is mike rainbird...(engels)
http://www.randbmotorsport.co.uk/

succes...

M a r c

Ik weet zeker dat Doctor uiteindelijk met de hele set toch goedkoop uit kwam  ;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Lindert Bogers

Dat weet ik wel zeker  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
totaal prijs van zn 1100 euro nu denk haha

wimwerf

voor een AP remmen set met 330mmx28mm schijven met 4zuiger tangen..inclusief bells en brackets en leidingen en blokken...

Lindert Bogers

Ja maar ik heb het 2e de hands.
Set compleet koste me 85 euro en een tank benzine ?
Zelf gereviseerd en nu dan nieuwe schijven, zit dus nu op een totale kosten vaan een 1100 euro denk  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D