Wie ben ik?............Ik ben Tim

Gestart door 850Tim, 24-08-2005 21:25:59

Vorige topic - Volgende topic

850Tim

Geachte aanwezigen,
Al een aantal jaren lid van DE club, ga ik me bij deze voorstellen.

Ik ben Tim en doe miepmiep na ;D
Na 20 jaar rijden met van allerlei merken auto's werd het eens tijd voor het echte werk......
Op zoek naar een 850 Estate, altijd al een bijzonder mooie en ruime auto gevonden. Marktplaats............ bingo, twas alleen geen estate, maar wat een wagen was dat. 850 T5, bordeaux rood (ex Zippo), kwas helemaal verliefd op die auto, Rica, Ferrita, Titan velgen, R voorspoiler, ca. 300 PK ;D.
Proefrit gemaakt en kippevel zo hoog als de Mont Blanc ;), tjeemig wat een geweld, niet te peilen.

met dank aan Zippo ;)

De tweede 850 was een Estate 2.5 10V met een beige interieur. Mooie auto maar wat mis je dan een Turbo.............. wel een heel mooie sound uit het uitlaatpijp(je) :) Ideale reisauto en toerwagen, maar ja.......
Het bloed kruipt..................

Toch maar weer op zoek naar een Turbo, her en der gekeken en gevonden..... een R van 01-1997 automaat met 207.000 op de klok, mooi exemplaar.
Proefrit gemaakt en tot een deal gekomen, de 10 klepper ingeruild en deze meneer had een R gekocht. Hij bevalt me uitermate goed, zelfs de automaat werkt perfect. Auto gekocht zonder garantie en tot op heden geen problemen buiten het reguliere onderhoud ;D Ik heb 'm nu iets langer dan 1 jaar en hoop er nog lang mee rond te rijden. Nu allen nog een goed middel om 'm regelmatig te poetsen want dat moet wel met deze rode lak...........

En dit ben ik............ ik kon geen betere foto vinden. t'Is met m'n oudste zoon, eerste woordjes...........................Volvo

Met vriendelijke groet,
Tim
Simply the best.......

Volvo4Life

Ha die naamgenoot!

Je hebt een autohistorie (wat volvo's betreft ;)) om van te watertanden! Die mooie Rode R kun je poetsen met Meguiar's autoverzorgingsproducten. Te koop bij europeantuning.com

Groetjes,
Tim

850Tim

Citaat van: Volvo4Life op 24-08-2005 21:33:57
Ha die naamgenoot!

Je hebt een autohistorie (wat volvo's betreft ;)) om van te watertanden! Die mooie Rode R kun je poetsen met Meguiar's autoverzorgingsproducten. Te koop bij europeantuning.com

Groetjes,
Tim

Aangenaam en prettig kennis temaken ;D
Simply the best.......

Rayman

Welkom Tim

Allereerst complimenten voor de 850 historie...Je 1e ziet er wel erg gaaf uit (mooie kleur). Maar ook de 850R is niet misselijk; rood is een mooie kleur maar (inderdaad) zo lekker onderhoudsgevoelig...Desalnietemin vind ik het een erg mooie 850. Is de auto volledig origineel (geen tuning ofzo)?

Meguiars is inderdaad een aanrader...

Met vriendelijke groeten,

Rayman
Dark Side of the Force is German

Peth©oni

Citaat van: Rayman op 25-08-2005 09:23:29
Welkom Tim

Allereerst complimenten voor de 850 historie...Je 1e ziet er wel erg gaaf uit (mooie kleur). Maar ook de 850R is niet misselijk; rood is een mooie kleur maar (inderdaad) zo lekker onderhoudsgevoelig...Desalnietemin vind ik het een erg mooie 850. Is de auto volledig origineel (geen tuning ofzo)?

Meguiars is inderdaad een aanrader...

Met vriendelijke groeten,

Rayman

Is nu JoenesT5

Esveldt

Citaat van: 850Tim op 24-08-2005 21:49:41
Die mooie Rode R kun je poetsen met Meguiar's autoverzorgingsproducten.

Inderdaad!!! ;D ;D ;D

Een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeele mooie Volvo! :P

Heb zelf iets minder km-tjes erop staan.

Mooi om te zien!

Paul

Lindert Bogers

Mooie auto!
houden zo en nog veel plezier ermee  ;)

ThE DoCtOr

bruijnmeister

Hallo Tim,

Inderdaad voor mij heb je een paar mooie Volvo's in je bezit gehad en nu
die rode 850R.
Prachtig!

Pas maar op voordat  je het weet vraagt je zoon na z'n eerste woordjes om de autosleutels :)

Eric