Roest onder de motorkap.

Gestart door @®-, 22-09-2005 19:29:22

Vorige topic - Volgende topic

@®-

Hebben meer mensen hier last van?

Was lekker aan het poetsen ook gelijk even olie peilen kijk ik omhoog naar de binnenkant van mijn motorkap zie ik tot mijn grote verbijstering roest onder de lak van mijn motorkap  :o.

Helaas heb ik nog geen foto kunnen maken waar het goed zichtbaar is maar ik heb aangegeven met een pijl waar het zich bevindt maar dan aan de binnenkant.

De roestplek heeft een grote van ongeveer 5 bij 10 cm aan beide kanten van de koplamp en dan eigelijk de boling waar de grille overgaat in de kap. De roest zit onder de lak en is niet later bij gespoten (aan de binnenkant dan). Gelukkig zit het alleen aan de binnenkant en is het niet door dus kan ik er wel wat aan doen.

DopdeDouwer

Heb het wel een beetje aan de buitenkant op die plek als gevolg van steenslag. Het is niet heel erg. Bij jou is het zelfs makkelijk te repareren, je ziet het toch niet. Heeft het, misschien iets met je accu te maken?
Vierkant Rules

@®-

Nee, dat lijkt me niet want het zit aan beide kanten en ik maar 1 accu en het zit ook nog eens onder de lak, je ziet er dus geen puntje bruin van de roest doorheen komen.