Een 850 aanschaffen (part 3134244)

Gestart door Arnaud, 05-10-2005 22:12:43

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

Dat de prijzen opgedreven worden in vergelijking met wat een auto misschien waard is, is natuurlijk waar.
Maar om nou te zeggen dat een GLT 3000 mag kosten en een T5 5000 is mijns inziens een beetje kort door de bocht. Een eind '96 of begin '97-er 850 zal uiteraard meer op moeten brengen dan een 94-er... En nogmaals, estate's zijn (onevenredig ??) duurder in vergelijking met een sedan, simpelweg omdat ze gewilder zijn.

Ik ben het eens dat 6900 euro op papier veel geld is voor een 96-er model, maar toch, waar je ook kijkt, staan ze voor dergelijke prijzen te koop.
(Een "lullige" Audi A3 van '97 moet ook nog tussen de 8 en 10000 opbrengen geloof ik zo, dus wat is duur ;))

Of misschien is het buitenland een optie... Sommigen zijn hier ook "op tegen"   omdat een ingevoerde auto minder waard zal zijn als je 'm verkoopt, maar als je van plan bent een x-aantal jaar in je roffel te blijven rijden is het toch heel interessant...
Ik heb voor een '97-er, compleet met invoer en de hele papierwinkel meer als 1000 euro minder betaald dan de gangbare prijzen in NL.
Daarnaast vond ik in NL heel veel wagens met 270000 km op de klok, richting de 350k, en daar had ik ook niet zo'n trek in.

Ik loop ook met de gedachten om voor het bovengenoemde voordeel ooit LPG in te laten bouwen, maar dat is (financieel) ook nog eventjes toekomstmuziek....

Succes met de zoektocht!!!

Frans Harkema

Citaat van: )()()sT op 07-10-2005 17:26:05
Daarnaast vond ik in NL heel veel wagens met 270000 km op de klok, richting de 350k, en daar had ik ook niet zo'n trek in.

O.k. jouw mening, maar ik rij nu in m'n derde 850 en deze heeft iets meer dan 270dkm op de teller staan. De eerste twee heb ik ruim voor deze stand ingeruild maar ik kan niet anders dan zeggen dat dit blok tot dusver het fijnst draait van alle drie............ 8)