Velgen

Gestart door GermanR, 29-08-2005 23:19:00

Vorige topic - Volgende topic

Lindert Bogers

Hej,

Ik vind het nice velgen! Ben ook een beetje op zoek naar 18 inch velgen voor me auto. Ik Vind ze nice.

Laat even weten wat ze kosten

Gr ThE DoCtOr

Turbobiker

De Tussenpaus

BenC70ES

Ik zou voor de echte antraciete OZ superlegera's gaan, zeer mooi  8)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

GermanR

Ben ik weer.

Het schiet niet echt op met die wielen.
Heb vanmiddag weer een 18 inch voor de auto gehad, en niet er onder.  >:(

Aangezien ik vrij veel rij en toch wel comfort wil en niet te snel de banden wil verslijten, heb ik toch voor 17 gekozen. Ik weet 18 staat mooier.  :(
Zit er nog steeds mee in mijn maag, en heb maar voor de zekerheid, toch 17 inch besteld. Alleen deze zijn Zilver en worden dus mooi Antraciet gespoten.

Nu maar hopen dat de bestelling wel wat sneller gaat. De velgen zijn nieuw in hun arsortiment en hebben er dus niet veel van op voorraad. Er zouden deze week een partij binnenkomen, en maar hopen dat de goeie maat er bij zit. Daarna meteen naar de spuiter brengen. Ik hou jullie op de hoogte.

Stond ik afgelopen weekend bij Hellendoorn naar de rally te kijken, en kwam ik terug bij mijn auto. Staat er tot mijn verbazing nog zo'n vette bak achter mij.

Ik weet niet precies wie het was maar heb wel met de trotse eigenaar een kort gesprek gehad.

Greetzzzzzzzzzzz GermanR

M a r c

Marcel Schutte denk ik
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

GermanR

Heeft een AP remmenset er onder. very nice. ;D

En stikker van Thom de Jong.

Turbobiker

18" staat inderdaad heel gaaf, wat een mooie wielen. Maar 17" doet het ook prima. En als je voor comfort gaat: geen Pirelli-banden!
De Tussenpaus

Boom

Lekker profiel heb je op je banden op die bovenste 2 foto's!  :-X ;)
Wie remt, verliest...
Liever dood dan tweede...

Eugene

Extra grip bij droog weer ;)

If it's not blown, it sucks...

M a r c

Citaat van: GermanR op 20-09-2005 23:27:30
Heeft een AP remmenset er onder. very nice. ;D

En stikker van Thom de Jong.

Da's Marcel zijn bolide ja. Die AP-set ken ik  ;D

info@europeantuning.nl

GermanR

@ Turbobiker

THX.  ;D
Nee het word Hankook. Ik hou er nogal van om banden te testen. Deze heb ik nog niet gehad, maar wel goeie verhalen over gelezen en gehoord. Khumo 215/45/17 zijn we mee bezig. Droog zeer goed/ nat ook goed/ slijtage super en goed comfortabel, onder een Audi S2.  
Federal 205/40/17 zijn we ook mee bezig, zeer goed met droog/ voorspelbaar met nat/ slijtage goed en comfortabel. onder een VW Corrado.
Neem geen Marshal 195/45/15 onder Renault 5 GT-Turbo of Marconi (Macaroni) 215/45/17 zit onder de Vulva, en Pirelli dan.  :)

@Boom

Ja ik weet,  ;D Was dus op zoek naar banden, en meteen maar een setje velgen erbij. Alleen het duuuuuuuuuuuurt zo lang met die velgen dat de banden inmiddels bijna glad zijn. Die lagen eerst nog voor maar dat werd net iets TE.  :P

Zo nu maar wachten op die velgen, de vertegenwoordiger zij As soon as possible, nu kan dit een hele hoop betekenen. Kan binnen een week zijn maar zou me niks verbazen dat ik ze niet eerder heb als de winterbanden er weer onder moeten. Het is niet anders, maar weer verder met mijn nagels.  ;D

Zo dat was het dan weer ff.

Greetzzzzzzzzzzzzz.

italia

Bijna gelijk, alleen ik echt radierende spijlen.
en maar 16 inch, 205's

fearless

Goede keuze, erg mooie wielen.

Nu maar hopen dat ze er snel zijn.  ;D

M a r c

Federal.... made in Taiwan, stugge band met veel rumoer en onbalans.

info@europeantuning.nl

elianmars

Citaat van: MH op 22-09-2005 23:26:08
Federal.... made in Taiwan, stugge band met veel rumoer en onbalans.

Ach, ff lekker oproken en andere kopen  ;D ;D