[VOLVO 850 CLUB MEETING] nachtrally/toertocht 2005

Gestart door denkweb, 30-08-2005 21:46:40

Vorige topic - Volgende topic

Vertigo

Citaat van: denkweb op 20-11-2005 11:25:53
Citaat van: Vertigo op 20-11-2005 11:23:24
Het had niet veel gescheeld of ik had er ook niet bij kunnen wezen...
Gisteravond op een smal binnenweggetje even rechtdoor gegaan in een bocht door plotslinge gladheid en een onverwachtte bocht in de mist... Gelukkig stond daar geen paatje/boom of greppel.

Vandaag dus toch maar even tijd proberen te vinden om de winterbandjes te monteren ;)

Tot straks!

Jens

Prettig dat je de sensatie voor vanavond wilt bewaren  ;D
Er gebeurt vanavond vast ook nog wel het e.e.a. hoor Daan ;)
Spanning en sensatie zal er genoeg zijn denk ik zo.

Wou alvast even een voorproefje geven.

Zippo

Veel plezier jongen!!
Kan helaas niet...... morgen examen ivm mijn studie! ;)
Zie de foto's morgen wel voorbijgaan....

Ernst D.

Nou Daan, Joris,

Ik ga jullie die cake en koffie niet alleen laten nuttigen. Ikkom jullie vanavond aan vanuit Haarlem, samen met navigator Martijn helpen. Wij hebben er zin in!

Tot later,

Ernst

Joris_Scholte

Citaat van: M a r c op 20-11-2005 09:37:51
hmmm, gisteren iets te haastig een persoonlijke visie gegeven op het feit dat zoveel mensen zich op het allerlaatst afmelden.... bij nader inzien toch maar verwijderd. Helaas gaat het afmelden gewoon door, inmiddels al diverse afmeldingen (16 mensen minder al) op het laatste nippertje; zelfs vandaag nog. Komop zeg! Het is niet zo van "we geven ons wel op en kijken tegen die tijd wel of we zin hebben"? Er is veel tijd en moeite door de organisatie gestoken in dit evenement en er is voor een x-aantal mensen gereserveerd, als er nog meer afzeggen kunnen we het onderhand wel helemaal cancellen.... Ik vind dit helemaal niet jofel tegenover de mensen die al weken bezig zijn om e.e.a. goed te regelen. Dat wilde ik even kwijt. Daarbij wel vermeldend dat de mensen die écht een legitieme reden hebben om te cancellen, dan denk ik aan mensen die serieus ziek zijn of erger (dus geen verkoudheidje of hoofdpijn), zich hierdoor niet aangesproken hoeven te voelen.

Mvg,
Marc (die teleurgesteld is)

Marc, je hebt helemaal gelijk. Ik (en Daan, die eigenlijk de meeste vrije tijd van ons allemaal er in heeft gestoken) balen hier best van, maar we moeten er maar het beste van maken vanavond. Jammer dat mensen zich op het laatste moment bedenken.  :(

RonnieDuck

Nou sorry mensen maar ik kom toch echt wel!!! Niet op winterbandjes helaas, maar deze rally gaat toch niet op tijd!!??
Met zulke aantallen afmeldingen als Marc noemt zakt de moed idd in je schoenen. Er kan natuurlijk altijd wat tussen komen,...maar toch!!

tot zo mensen,...... vanuit het westen (170km)

mvg ronald
VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

Rayman

Citaat van: Joris_Scholte op 20-11-2005 15:28:22
hmmm, gisteren iets te haastig een persoonlijke visie gegeven op het feit dat zoveel mensen zich op het allerlaatst afmelden.... bij nader inzien toch maar verwijderd. Helaas gaat het afmelden gewoon door, inmiddels al diverse afmeldingen (16 mensen minder al) op het laatste nippertje; zelfs vandaag nog. Komop zeg! Het is niet zo van "we geven ons wel op en kijken tegen die tijd wel of we zin hebben"? Er is veel tijd en moeite door de organisatie gestoken in dit evenement en er is voor een x-aantal mensen gereserveerd, als er nog meer afzeggen kunnen we het onderhand wel helemaal cancellen.... Ik vind dit helemaal niet jofel tegenover de mensen die al weken bezig zijn om e.e.a. goed te regelen. Dat wilde ik even kwijt. Daarbij wel vermeldend dat de mensen die écht een legitieme reden hebben om te cancellen, dan denk ik aan mensen die serieus ziek zijn of erger (dus geen verkoudheidje of hoofdpijn), zich hierdoor niet aangesproken hoeven te voelen.

Mvg,

Marc, je hebt helemaal gelijk. Ik (en Daan, die eigenlijk de meeste vrije tijd van ons allemaal er in heeft gestoken) balen hier best van, maar we moeten er maar het beste van maken vanavond. Jammer dat mensen zich op het laatste moment bedenken.  :(

Punt voor de Agenda van de ALV Joris?

thuur

Citaat van: Rayman op 20-11-2005 18:42:49

Mvg,

Neem je dan ook mee dat de tijden veranderd zijn? Ik bedoel, als je vroeger wat afsprak (persoon tot persoon) dan zorgde je wel dat je kwam opdraven, ook al had je er geen zin in. Tegenwoordig zijn de middelen (en hiermee de omgang ermee) dusdanig veranderd dat alles veel vrijblijvender is.

Denk maar: tegenwoordig spreek je af om elkaar te verwittigen als je in de buurt bent ("ik sms je als ik in de kroeg zit"). Zie daar: een nieuwe manier van afspreken, je spreekt af om wat van elkaar te laten horen, zonder dat je enige vorm van uitspraak doet of je elkaar gaat treffen of niet.

Omdat de club ook ruimschoots gebruik maakt van de nieuwe technieken heb je er nu eenmaal rekening mee te houden dat de 'makkelijke' manier van opgeven ook een 'makkelijke' manier is van afzeggen. Tijden veranderen..

Neemt niet weg dat ik er van overtuigd ben dat er enorm veel vrije tijd is gespendeerd door de organisatie en dat afzeggingen altijd als een domper worden ervaren. ::)

Overmacht daargelaten, denk ik dat jullie op de uitnodiging toch iets concreets moeten zetten dat afzeggen niet alleen jammer is, maar dat er ook moeite is gedaan die veroren is gegaan. (alleen al die cakejes ;D)..

Vandaar dat ik me niet heb opgegeven ;)

Gr 8)

Reitse

Citaat van: thuur op 20-11-2005 19:00:03
Citaat van: Rayman op 20-11-2005 18:42:49

Mvg,

Neem je dan ook mee dat de tijden veranderd zijn? Ik bedoel, als je vroeger wat afsprak (persoon tot persoon) dan zorgde je wel dat je kwam opdraven, ook al had je er geen zin in. Tegenwoordig zijn de middelen (en hiermee de omgang ermee) dusdanig veranderd dat alles veel vrijblijvender is.

Denk maar: tegenwoordig spreek je af om elkaar te verwittigen als je in de buurt bent ("ik sms je als ik in de kroeg zit"). Zie daar: een nieuwe manier van afspreken, je spreekt af om wat van elkaar te laten horen, zonder dat je enige vorm van uitspraak doet of je elkaar gaat treffen of niet.

Omdat de club ook ruimschoots gebruik maakt van de nieuwe technieken heb je er nu eenmaal rekening mee te houden dat de 'makkelijke' manier van opgeven ook een 'makkelijke' manier is van afzeggen. Tijden veranderen..

Neemt niet weg dat ik er van overtuigd ben dat er enorm veel vrije tijd is gespendeerd door de organisatie en dat afzeggingen altijd als een domper worden ervaren. ::)

Overmacht daargelaten, denk ik dat jullie op de uitnodiging toch iets concreets moeten zetten dat afzeggen niet alleen jammer is, maar dat er ook moeite is gedaan die veroren is gegaan. (alleen al die cakejes ;D)..

Vandaar dat ik me niet heb opgegeven ;)

Gr 8)
Het is een heel herkenbaar verhaal, helaas! Binnen de KNSB lopen we tegen hetzelfde aan, mensen geven zich op voor een wedstrijd en als de cavia drie keer hoest komen ze toch maar niet. Afmelden is niets meer dan ff mailtje sturen. Misschien moet je toe naar afmeldingen op nr 06-# Misschien dat je daarmee een drempeltje opwerpt, als je iemand kan vinden die die taak uit wil voeren...
Ik ben opgevoed met de stelregel: een afspraak kom je na.

fearless

Iedereen die gaat vanavond. Erg veel plezier. Of zijn jullie allemaal al weg ??  ;D

Reitse

Citaat van: fearless op 20-11-2005 20:30:13
Iedereen die gaat vanavond. Erg veel plezier. Of zijn jullie allemaal al weg ??  ;D
Staan allemaal tot aan de aandrijfassen in de blubber ;D Gokje, ze bevinden zich in het werkgebied van de baas van Denkweb? ;D

Rayman

Ik verheug me op de reacties...Heb het vanaf de zijlijn meegemaakt...
(ghegheghe)

Johann

Hen3

Citaat van: Claudia op 20-11-2005 10:53:47
Heb mijn uiterste best gedaan om voor vervanging te zorgen...

Haar excuus klopt helemaal.
Ze heeft zelfs geprobeerd om mij te ronselen als navigator (ik denk dat ik de laatste ben die ze benaderd heeft  ;D), maar ik moet ook werken, vandaar dat ik niet meekon....

Emiel

Ben net terug, was een geslaagde nachtrit, onze complimenten aan de organisatie! De landweggetjes waren spannend.... :)

Emiel.... ;)

Tom850

Nou net thuis aangekomen, maar naar een zeer mooie en goed uitgezette rit toch na wat bellen aangekomen op het eindpunt.

Organisatie nog maals bedankt en tot de volgende keer.

Groeten Tom