Hoe watersporen te behandelen....

Gestart door Daracus, 27-10-2005 20:36:47

Vorige topic - Volgende topic

Daracus

Op mijn zilvergrijze 850 GLT zit onder de deurgrepen lelijke watersporen in de blanke lak.

De auto is een maand geleden helemaal gepoetst door een poetsbedrijf, echter na een maand (en na verschillende regenbuien) komen die lelijke sporen weer langzaam tevoorschijn.
Overigens, als deze watersporen nat worden zijn ze niet te zien.

Wie o wie weet hier een blijvende oplossing voor?

Thanks!

@®-

Polytrol kan je daarvoor gebruiken.

Effe zoekfunctie gebruiken en zoeken op "polytrol"

elianmars

Dit zit op de lak, toch? Dus dan heeft polytrol geen zin. Dat is bedoeld voor kunststof.

Daracus

Stimmt, 't zit op de lak.
Ziet er uit als een soort heeeeele fijne krasjes.....

Esveldt

Scratch X van Meguiars

Werkt heel goed. Kijk maar naar mijn foto's staan wel onder kopje poetsen.

Paul

@®-

Citaat van: elianmars op 27-10-2005 20:49:33
Dit zit op de lak, toch? Dus dan heeft polytrol geen zin. Dat is bedoeld voor kunststof.

Polytrol is eigenlijk niet bedoeld voor kunststof maar voor lak voor onder andere boten, maar heeft als leuke bijwerking dat wij het kunnen gebruiken om onze bumperstrips weer mooi te laten worden.

elianmars

Citaat van: Armin op 28-10-2005 09:18:22
Citaat van: elianmars op 27-10-2005 20:49:33

Polytrol is eigenlijk niet bedoeld voor kunststof maar voor lak voor onder andere boten, maar heeft als leuke bijwerking dat wij het kunnen gebruiken om onze bumperstrips weer mooi te laten worden.

Ah, ok. Weer wat geleerd  ;)

Daracus

Oowkeej, ff wat Polytrol scoren dan.....

Heb ergens gelezen dat ik jachthavens af moet stuinen hiervoor...... hmm in Zuid-Oost Brabant hebben we die niet zoveel, mooi kan ik wer lekker ff met de 850 op pad...  ;D

Thanks for the tip!