Leuke reacties op jullie 850's / V70's / S70's?

Gestart door Nunki, 04-09-2005 21:07:26

Vorige topic - Volgende topic

Edwin

De laatste tijd veel reacties op de Eland/ferrari sticker achterop. Vooral bij de wasstraat jongens (die schreeuwen zo lekker hard naar elkaar om boven het lawaai uit tekomen) en afgelopen weekend op het vakantiepark in Domburg ook een paar Duitsers die zowaar stopten en heel aandachtig de sticker bestudeerden... LOL.

V.w.b. de T5 lijkt het wel of iedereen waarvan je het niet verwacht weet dat er een 850 T5 bestaat. Ze kennen allemaal wel die ruige "turbo baksteen"  ;D ;D Dat begon eigenlijk al bij de 10V die wij hiervoor hadden; die zag eruit als een T5 (columbo's, halfleer, T5 uitlaatstuk, megaroffel en geen type plaatje  :P ). De buurmannen en ander volk vroegen al gelijk is dat een T5?? De 140 pk's vonden ze dan weer wat tegenvallen, maar de 2500CC motorinhoud ("2,5x zoveel als de motorinhoud van jouw 106-je") maakte dan wel weer grote indruk....
Toen er 1 jaar later een 850 was met T5 achterop wilden ze gelijk wel een stukkie sturen en waren ze na terugkomst gelijk dolenthousiast!  ;D  En terecht!

gr. Edwin.  8)

Jan_D.

Van mijn collega's toen ik mijn felrode 740 estate had ingeruild voor deze zwarte R:
He, een lijkwagen in plaats van een brandweerauto.
(Ja, maar deze is sneller! ;D)
Wanneer zet je die zwarte vlaggetjes er nu op??

Collega die mee reed, op het moment dat ik even flnk gas gaf bij invoegen op de snelweg: Eerst mond open, daarna "Zit er een motor van een formule 1 wagen in?"

Van een onbekende Nederlander ergens op een doodstille parkeerplaats in midden Frankrijk: oei een echte R, prachtig! (de man reed zelf Opel!)

Van een politieagent: die wil wel vooruit, he.

Een instructeur bij Paul Maaskant op de RDW testbaan in Lelystad: weer iemand met zo'n snelle boevenbak!

Jan

HAP

Kinderen op school tegen onze zoons: "hebben jullie een lijkwagen?" Maar ze willen wel altijd mee rijden in Roffel wanneer er van school uit iets georganiseerd wordt. ;D

"Volg'ns mie hei de oetloat kapot" Nee buurman dat hoort zo. "bin ie doar wa zeker van"? Ja buurman echt waar.

Teamleider (met z'n ML) op 't werk toen we ik in de parkeergarage uitstapte: "ik zag hem al vanaf Borne rijden maar was vergeten dat jij het was en ook zo'n mooie bak hebt" :-\. (vervolgens wazige blik van hoe kan 't).

"Sta je weer te poetsen? Sjan maakt 'm toch weer smerig" 8).

"Grote auto/bak". "Nee valt wel mee de vorige, 940, was groter".

"Al zo oud dat meen je niet"? (12 jr)

Voorafgaand aan ppt presentatie: "maak nou een ander bureaublad want dat vindt het management vast niet leuk als ze dat per ongeluk zien. Ze zouden wat kunnen gaan denken...." ???.

Aswin

Auto dagje uitgeleend aan een vriend (rijd zelf 440 en astra station) "Heerlijke auto, alleen iets te executive voor mij"

"Meneer, hoeveel PK heeft ie?"
"170, en hij heeft ruitenwissers op de koplampen."
Hij kijkt en mond valt open van verbazing.

thuur

Citaat van: HAP op 06-09-2005 21:45:10
Voorafgaand aan ppt presentatie: "maak nou een ander bureaublad want dat vindt het management vast niet leuk als ze dat per ongeluk zien. Ze zouden wat kunnen gaan denken...." ???.

Tip als je promotie wilt maken: rijd geen grotere auto dan je baas!

(De mijne rijdt nu zo'n hoog Renault geval (modus?) :-X)

Gr :P

Ben

Toen ik mijn XC had gekocht;

'wat heb je nou weer voor tractor!'
en
'rijdt dat een beetje, zo'n trollybus?'

Chris S.D.

Citaat van: thuur op 06-09-2005 23:00:51

Zal toch niet zo zijn dat je baas ook nog Jan (Modaal) heet ? :-X ;D

thuur

Citaat van: Chris S.D. op 06-09-2005 23:46:09
Citaat van: thuur op 06-09-2005 23:00:51

Zal toch niet zo zijn dat je baas ook nog Jan (Modaal) heet ? :-X ;D

Tja... Getrouwd, 2 kinderen, hond, vakanties in Frankrijk.... ::)

Maar hij heet geen Jan ;D

Gr ;)

winters

Gisteren na het parkeren van mijn auto bij de supermarkt, ik stap uit en krijg opmerking van passerende man....

man:  zeg weet je dat je auto zo rookt als je gas geeft
ik: ja, is normaal voor deze auto
man (verontwaardigd) : nou dan hoop ik dat je kinderen er veel last van krijgen  >:(
ik: :kma:

KeesKist

Blijft leuk om wanneer men vraagt of het een beetje door wil rijden iets te antwoorden van "mwah".

Om dan vervolgens gas te geven....en dan plank.

Zo! zoooooooo!

hehe.

Verder gehoord:

"ben je met je pooierbak?"
"Heb je hem niet per ongeluk op mijn golfje(II) gezet?"

en natuurlijk de "witte tank" wat dan ook haar doopnaam is.

M'n vader(notabene opel-rijder....): "hele beschaafde auto"
Violence solves everything

Nunki

Leuk al die verschillende reacties!
Over het algemeen positief dus!  :)
Wat zijn we toch geluksvogels...
;D

Vertigo

Citaat van: Viper850 op 06-09-2005 19:19:17

- Hij rijdt in dikke taxi's, dus wil ie voor zichzelf ook iets groots
   no answer :)

Same here: student, rijdt altijd dikke auto's en rijdt zelf dus ook iets groots....

- true