Yep alweer een nieuwe!

Gestart door Michael, 23-11-2005 21:08:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Michael

Zal me voorstellen ik ben Michael en kom uit Roden (drenthe) !
Ben dus taxichauffeur bij een bedrijf en wil binnen nu en 12 maanden voor mezelf beginnen!
Tja en mijn oog is gevallen op een Volvo S70 op lpg of diesel ben er nog niet over uit, maar al wel op zoek!
En via een Volvo freak ben ik op deze site gekomen en kijk nu naar ervaringen van andere mensen met deze auto!
Het is natuurlijk geen 850 die de meeste mensen hier bezitten!  ::)

The Saint

Hey Taxidriver!

Al doet de naam van dit forum misschien anders vermoeden, het is hier net zo goed voor S70 rijders als voor 850 rijders hoor  :)

Suc6 met je zoektocht en uiteraard met je eigen bedrijf.

Ik weet niet wat de gemiddelde taxi voor afstanden aflegt, maar ik kan me voorstellen dat je snel de ladder opgaat bij "Wie heeft de meeste kilometers?"  :)
No shirt no shoes, no pinball

Michael

Nou ben nu dus de gelukkige eigenaar van een bordeaux rode Volvo S70 2.5 met zo'n beetje alle opties die er zijn! Wat rijdt hij fijn zeg en stil ideaal! Super auto en ben nu echt Bmw af en daar heb ik geen spijt van!

Joenes T-5


kasper2

he michael welkom op deze site,welk taxi bedrijf zit je in roden en zal je wel voor je zelf beginnen het is een grote concurentie strijd onder de taxibedrijven in het noorden,ga je volvotaxi,s nemen? we hebben al in taxibedrijf hier in groningen die met volvo rijd en ook taxi bedrijf roelfsema uit zuidlaren rijd alleen maar in volvo,een goede keus!! gr kasper2 easy ryder  ;D ;D

Vulk

In gent rijdt er een 850glt rond op gas als "eco-taxi". :)

Viper850

welkom collega!
Ken je 'mijn' taxibedrijf UVO Uithuizermeeden ook?

Michael

Zekers ben nu werkzaam bij Taxi Dorenbos en rij voornamelijk in Roden en Groningen! Ben nu bezig om Mijn ondernemersdiploma te halen en wie weet begin ik met mijn Volvo die rijdt prima en is niks mis mee!

Wil wel een foto laten zien maar heb geen idee hoe ik het hier kan plaatsen!

peterr

Welkom Taxidriver! De foto's zien we vast nog wel....

@Viper Ik doacht altied dat UVO van Meij kwam....

Hylco

Hallo allen,

Er is er weer eentje bij. Ik ben Hylco uit R'dam. Ik ben ing. in Scheepsbouwkunde, student Bedrijfskunde en nacht in een hotel hier in de buurt en de trotse bezitter van een zilver grijze V-70 T5 AWD classic.

Volgens mij is hij eerder van eene Sebas1aan geweest. Hij heeft in 2003 het één en ander gepost over zijn V70 en het verhaal komt nogal veel overeen met wat ik van de garage hoorde toen ik hem eind 2003 kocht. Hij had alleen (volgens het forum) een dubbel pijpje gekocht en daar is niks meer van te zien.

Wat hij wel heeft is een K&N filtertje en een Rica chipje. Ik heb me laten vertellen dat hij dan zo'n 240 pk moet hebben, maar er is vast iemand die me dat beter kan vertellen.

Fototjes volgen nog wel, maar die heb ik zo even niet bij de hand.

thuur

#10
Welkom Hylco! 8)


Wat een tijd om je voor te stellen zeg ;D

Je begrijpt nathuurlijk dat wij smachtend op foto's zitten te wachten ;)

Mooie bak hoor....


Groet,
Thuur, ook Ing, maar niet in de Scheepsbouwkunde.


[edit] Tis misschien beter om een eigen topic te starten, en ook net zoveel welkom voor Taxidriver! Waar blijven de foto's? ??? ;D [/edit]

Hylco

Heb idd maar ff een ander topic aangemaakt.

Zoals in m'n beschrijving trouwens al staat. Ik werk in de nacht bij een hotel. Lekker de boekhouding doorneuzen en een beetje mensen helpen. Goed bijbaantje hoor, maar vandaar het late tijdstip om me voor te stellen.

Michael


Michael

#13


Juust dit is mijn nieuwe bolide helaas geen turbo of 20 klepper maar zo kom ik ook wel vooruit!  8) ;D

Michael



Ja wat een weelde vergeleken met mijn vorige auto een Bmw 3 serie!