Verborgen advertenties op dit forum

Gestart door thuur, 22-01-2006 17:31:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mehn

Betekent dat automatische hits genereren?

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

JCviggen

Citaat van: elmarconi op 22-01-2006 21:40:26
100% sure? Ik zie een IP-adres uit de colo-range van XS4all, van de heren van virtualcowboys aka
helderhosting. Ik traceroute 'm in 5 hops, en kom 't XS4all netwerk echt niet uit. Ping tussen 10 en 12 millisec's. Lijkt me weinig usa.

Kan best NL zijn, wilde maar zeggen dat het gewoon een colocatie is, of gewoon dezelfde hosting
Stage eleventy by backyard tuning


Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

thuur

Nee wel dat de genoemde sites gekoppeld worden aan dit forum in (b.v.) de diverse zoekmachines :P

Hoe meer links naar een bepaalde pagina, hoe hoger de score in Google. Vandaar dat af en toe zo'n "geintje" opduikt als je "stupid" o.i.d. intypt en op d eeerste linkt klinkt (of "I'm feeling lucky") dat je op de pagina van Bush uitkomt. Dat zijn een stel studenten die elk op hun home page het woord 'idiot' en een link naar Bush's pagina hebben staan..

Anyway, het wordt allemaal aan elkaar gekoppeld terwijl ik echt denk dat dit "niet netjes" is. En dan druk ik me nog subtiel uit >:(


Keep looking guys ;)


Gr :-X

elmarconi

Citaat van: Hen3 op 22-01-2006 20:58:41
A: Zou dat niet alleen kunnen betekenen dat ze dezelfde hosting-provider hebben?.....
B: Ik heb ook een eigen domein, maar ben niet het technical contact volgens mij, dat is mijn provider.
C: Bij volvo850forum staat Erik als administratief contact vermeld, de technische contacts zijn van de provider.

A: De 4umedia servers hangen mijns inziens in de rekken van proserve, mediadesign is de registrar.
De volvo850forum server hangt  in de colo rekken van xs4alll.
C: Als admin contact staat ie bij: 4umedia, boys & girls 4 u, netdreams, en volvo850forum.com

Allemaal "Circumstantial evidence", voor zover je van bewijs wilt spreken.
Ik heb er geen last van, en zijn schoorsteen moet ook roken. Mijn zegen heeft 'ie.
Maar ben het wel met Thuur eens, de schoonheidsprijs verdienen is iets anders...

--
Autogas Inside . . .

LekkeRRRR

En zo af en toe hebben we het over een donatie om de site bij een goede server te stallen.... LOL

Thuur mijn dank. Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse smile op mijn gezicht...


;)/jan

The Driver

nou, ik zie dat ding nergens.Waar hebben ze dat ding dan verstopt :P ???  


En je, ik ben keiharde kompjoeter leek 8)

elmarconi

Citaat van: The V70R Driver op 22-01-2006 22:51:48
nou, ik zie dat ding nergens.Waar hebben ze dat ding dan verstopt :P ???  

En je, ik ben keiharde kompjoeter leek 8)

Use the source Luke!
--
Autogas Inside . . .

Peth©oni

Ik heb een kompjoeter dat nog een steen is, dus ik weet het al helemaal niet....

Daf46

#23
Beste mensen,

Ik zie deze links ook niet in de source van de pagina hoor. Kan het zijn dat het afhankelijk is van de skin die je gebruikt in 't profiel ?

Bij mij:
(
Selecteer uw favoriete knoppen stijl:  classic
Selecteer uw favoriete template stijl:  steel
)

Voor de beheerder moet het volgens mij eenvoudig zijn om alle PHP file svan het forum eens te scannen op deze links. 'k Kan mij namelijk niet inbeelden dat deze code na het processen van de PHP-code wordt toegevoegd.

Toevoeging:
Ik heb net even de default-skin uitgeprobeerd (dezelfde die je ziet als je niet ingelogd bent) en daar zie ik dei boys-&-girls  links wel. Het kan dus niet anders zijn dat deze links in de code van die skin (hard)gecodeerd zitten.

Dus gewoon ff de bronnen scannen en die zooi verwijderen tenzij de het natuurlijk de bedoeling is van de uitbater van deze site.

TIP !!!:
Zet je favoriete template stijl op "steel" ipv. "classic" en je bent meteen van alle advertenties en vervelende popups af. (Ik begreep al niet waar iedereen het over had aangaande popups en dergelijke, immers nooit last van gehad ook al gebruik ik geen popupblockers)

Ben

Citaat van: Daf46 op 23-01-2006 08:25:03
TIP !!!:
Zet je favoriete template stijl op "steel" ipv. "classic" en je bent meteen van alle advertenties en vervelende popups af. (Ik begreep al niet waar iedereen het over had aangaande popups en dergelijke, immers nooit last van gehad ook al gebruik ik geen popupblockers)


Wauw, dat is even wennen! Nu ziet het hele forum er heel anders uit !!
Maar die advertenties zijn inderdaad verdwenen ;-)

M a r c

Ik snap nu waar die S60R vandaan komt....  ;D  Toch wel een slimme knakker die Eric.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Ben

Zo, met dank aan Johann voor de reminder..... en aan Nico voor de actie .....
De stoute linkjes zijn verdwenen. En volgens Nico is het forum nu nóg sneller!

Merken jullie dat?

thuur

Ik ben nu al trots op je Ben 8)


Gr ;D