Eerst chip,of eerst downpipe.

Gestart door martijn., 24-03-2003 15:14:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

martijn.

#15
Heb toch al heel veel km gereden en dat is me tot nu niet gebeurd,ook niet met de auto's die wel een kat.hadden.
Kan eens een poll houden ,en kijken of iemand dat al ooit meegemaakt heeft.
Ik heb gelezen dat bij een auto zonder kat. het verbruik juist afneemt(teminste wanneer je rijstijl hetzelfde blijft)
mvrg


Mellow_yellow

#16
CiteerHet verbruik zonder cat neemt ook flink toe, of is dat onzin?

Inderdaad....  onzin. Het verbruik bepaalt de rechter voet.

Johann

#17
CiteerInderdaad....  onzin. Het verbruik bepaalt de rechter voet.

Zonder kat gaat de turbo toch sneller draaien en dan trekt ie alle brandstof uit de motor bij rustig rijden... ;) ;D

maarten t5r

#18
ik heb dus een t5-r,met rica chip.moet ik dan als ik een donwpipe aanschaf weer die chip laten aanpassen?

Nog een vraagje.zo n waste gate wordt die daar ook weer sneller van of is dat alleen beter voor de turbo?
mijn maat heeft namelijk een originele t5r en ik heb een gechipte,maar de mijn blaast veel harder turbo druk af!

groeten maarten

martijn.

#19
Hoi,

ik kan je die downpipe echt aanraden.
Zelfs zonder chip,loopt hij al veel beter,En een super mooi geluid,ik denk dat Rica jouw die chip wel aanpast.
.

Mvrg

Viper

#20
ff over dat mooie geluid. 3" downpipe zonder kat. in combinatie met een simons sportuitlaat, waarvan de laatste demper is vervangen voor een rechte pijp! ;D ;D moet je doen, monsterlijk geluid.(gnagna, ;D ik kan het weten), vraag anders maar aan Marc. ;)
Ik kan niet goed rijden, maar wel hard!

Mellow_yellow

#21
Ja.... m'n stoeppie ziet nog zwart!  ;)  ;D

martijn.

#22
Hmm,morgen geen rollenbank,de rollenbank bij Rica is defect :-/,ze belde vanmiddag.
Maar ik heb de rollenbank nog tegoed.

Dus na morgen is er weer een gechipt 850 bij.
Ik ben echt benieuwd. :)