speling

Gestart door micha, 29-08-2002 23:30:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

micha

Vandaag naar de dealer geweest om te laten kijken of mijn onderste motersteunen kapot waren. Als ik snel schakel, en dan met name van 1 naar 2, voel ik altijd een soort schokken. Ook als ik niet schakel, maar gas bij geef of het gas plotseling los laat. Met de steunen bleek niets aan de hand te zijn

Toen zijn we maar even een stukje gaan rijden, en volgens de monteur zit het probleem in de koppeling, speling ofzo. : [smiley=cwm8.gif] Hij raadde me aan om er gewoon maar mee te blijven rijden. Dat ben ik ook van plan, geen zin in een rekening van 700 of 800 euro. Heeft iemand anders nog een idee wat het eventueel ook zou kunnen zijn, het is namelijk wel heel irritant.

Die monteur heeft wel meteen, toen ik daar om vroeg, wat kit tussen mijn downpipe en eindpijp gesmeerd. Het lekte een klein beetje. Wat me opviel was dat de boel er eigenlijk aardig los onder hangt. Is dit normaal? Uiteindelijk was hij toch wel 3 kwartier met mij bezig, ik kon gaan zonder dat me iets in rekening werd gebracht. ::) (hooftman woerden)

Reitse

#1
Ik ben wel benieuwd naar je verdere ervaringen met die schokken, mijn 850 heeft er ook wat last van, zeker bij filerijden (gas erop/gas los) dan schokt hij heel wat. Ik heb zelf meer het idee dat er ruimte in de versnellingsbak zit (tandwielen ofzo)... ???

Joris_Scholte

#2
Ook mijn 850 heeft dat. Geen idee of het zo hoort, of dat het iets ernstigs is.  ???
Het hele jaar de R in de maand

micha

#3
Het hoort natuurlijk niet. En ik hoop dan toch dat het in de koppeling zit en niet in de versnellingsbak. Best wel een k.twagen, die 850.

Viper

#4
Geen paniek!!! Heb ik ook met mijn auto! en hij heeft pas 115.000 km. gereden! Het is geen nieuwe auto!! ;D
Ik kan niet goed rijden, maar wel hard!

denkweb

#5
Das volvo eigen...