Ties stelt zich voor

Gestart door Ties, 17-05-2006 15:06:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ties

Ok mensen,
Zal mezelf hier even voorstellen. Ik heet Thijs, ben 23 en woon in Macharen (brabantse platteland).
Halverwege juni zal ik afstuderen aan de HTS-autotechniek en ben nu druk bezig met m'n afstudeerproject. Ondertussen houd ik in de gaten wat voor 850's op internet worden aangeboden  ;) want ik ben op zoek naar een mooie 850 T5 of T5R.
Na het rijden met de T5 van een collega van me hebben deze machienes zo'n indruk op mij achtergelaten.. ik moet er nu zelf één in de schuur hebben. Dus de zoektocht naar een roffel begon...
Ben ondertussen al naar wat auto's wezen kijken maar geen van allen waren het geld waard naar mijn mening.
Nu rijd ik nog iets heel anders.. namelijk een Ford probe 16v uit 1996. Een fijne auto met een mooi design en betrouwbare techniek (mazda). Jammergenoeg ontbreekt er aan deze auto één ding.... de power. Heb er ondertussen al het één en ander aan versleuteld (17 inch oz, verlaagd, remus einddemper en wat audio, enz...) maar wanneer een mooie 850 m'n pad gaat kruisen zal ie toch moeten vertrekken.
Dus zoomzoom wordt roffelderoffel..
Nou.. ik houd de advertenties in de gaten.. en ondertussen zal ik hier een beetje rondneuzen om wat wijzer te worden over de 850, want er staat op dit forum een schat aan informatie!

de Groeten! Ties

sas

He Ties, welkom
Met welke collega was dat dan? ;D
Succes met de zoektocht he  ;)

Marc O.

Welkom Ties! Heb bij jou in het dorp een V70 gekocht bij Carmix. Daar staat momenteel trouwens een CY 850 T-5R. Ziet er mooi uit vanaf de foto's!
...The Nile isn't just a river in Africa...

Ties

@ Marc O.
Dank je! Klopt... Daar doen ze heel veel Volvo.. Ze hebben ook nog een groene estate aut. staan. En dan nog die cream yellow.. Zijn beide mooie auto's, heb ze gezien maar hij vraagt er dan ook knap geld voor. Die twee auto's staan ook op volvo850club.nl.

@ sas
Ha! tsja... besmet met het Volvo-virus  ::)

Marc O.

Citaat van: Ties op 17-05-2006 16:08:44
@ Marc O.
Dank je! Klopt... Daar doen ze heel veel Volvo.. Ze hebben ook nog een groene estate aut. staan. En dan nog die cream yellow.. Zijn beide mooie auto's, heb ze gezien maar hij vraagt er dan ook knap geld voor. Die twee auto's staan ook op volvo850club.nl.

@ sas
Ha! tsja... besmet met het Volvo-virus  ::)

Die groene estate is inderdaad ook heel erg mooi!
...The Nile isn't just a river in Africa...

elianmars

Wat heb je nou aan zo'n mooie wagen, als-ie alleen maar in de schuur mag staan?  ???



;D ;D

Welkom hier! En succes met je zoektocht!

Eugene


If it's not blown, it sucks...

why-not

welkom en veel pezier ermee

850blues

Ties, welkom op het forum.

Het "bestudeerobject" is mij wel duidelijk, daar slag je vast wel voor ;),  maar wat is je afstudeerproject?
2016 => ....      | V70 2.5 10v classic '98 | 218dkm --> ....
2004 => 2016   | 854 2.5 10v '96 | 118dkm --> 249dkm

Niek

Welkom en veel succes met je zoektocht naar een goede roffel.
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

The Saint

Welkom Ties!

Gezien je autokeuze lijkt mij dat jij alles al weet van autotechniek. Het diploma kan ik je echter niet uitreiken, daar zul je toch een officieel examen voor moeten doen...  ;)
No shirt no shoes, no pinball

Ties

Nou bedankt heren... In het kader van mijn afstudeerproject (de restwaardebepaling van ex-leaseauto's) moet ik natuurlijk ook de restwaarden van de 850 in de gaten houden he ;) Nja zo'n T5 is natuurlijk niet erg gecalculeerd autorijden voor een student (bijna officieel werkloos) als ik. Maarja een starlet is natuurlijk lang niet zo leuk als een 850!! Klassieker in spe. Hier een link naar de foto's van m'n huidige auto. http://forum.probeclub.nl/album.php?user_id=12
En die Volvo komt er nog wel ;)

Freulig

En een beetje snel he !
Je kan je toch niet vertonen in een Probe man... En zeker die van jou niet !
Doe je trouwens ook saai invoerwerk als bijbaantje ? :-*

Ties

Ok mensen,
Eindelijk is het dan zover. Heb er veel geduld voor moeten uitoefenen maar ik heb eindelijk een 850 gekocht. Het is een bekende van hier, een heel mooi exemplaar, namelijk die van sas. Vanmiddag heb ik de probe verkocht en binnenkort ga ik de roffel op m'n naam zetten. Het doet me zel een beetje pijn om de ford weg te doen omdat ik altijd veel plezier aan de ford heb beleefd maar ik krijg er ook een mooie auto voor in de plaats  ;)
Ondertussen zit ik al een paar maanden hier en daar een beetje mee te lezen op dit forum en ik denk dat ik hier een hoop nuttige info op kan doen.

Zo.. dus...
Hier nog wat foto's van sas --> http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=9354.0

The Saint

Heeeeeeeeele mooie wagen Ties!

Echt een beauty, geen half werk!
No shirt no shoes, no pinball