Automatisch ramen sluiten bij deuren sluiten

Gestart door FelixB, 21-07-2006 11:46:37

Vorige topic - Volgende topic

FelixB

Een aantal auto's heeft de (standaar)mogelijkheid dat als je de deuren vergrendeld, automatisch ook alle eventueel nog openstaande ramen omhooggaan.

Wie heeft dit ook op de 850/70 en waar kun je dit aanschaffen?
855R & C70 T5 cabrio automaat

thuur

Ik (niet aangesloten, maar toch) en goedkoper dan alleen de ab op de cv van Volvo. www.camcosystems.nl

Gr 8)

Nicolaaz

Ik heb dit alleen op mijn zonnedak (officieel volvo, maar achteraf ingebouwd).
De rest van de ramen moet ik zelf aan denken...
Volvo.... for life?

Snellebaksteen

Op het setje dat ik ingebouwd heb (zie de speurders link in onderstaande topic) zit ook de mogelijkheid om ramen op afstand te sluiten. Niet automatisch maar wel op afstand.

http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=14057.0
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

FelixB

Ik bedoel echt automatisch. Zag het een keer op een Mazda MX-6 en vond het ver...de handig.
Dus: auto op slot met de Centrale Vergrendeling: automatisch gaan alle ramen dicht.
Wellicht dat het niet kan omdat de 850/.70 geen 'raamblokkering' zodat het raam niet automatisch stopt als hij ergens tegenaan stoot...

@Thuur: zo te zien alleen voor hun eigen vergrendelingen?!
855R & C70 T5 cabrio automaat

thuur

Nee hoor, het alarm wat deze functie heeft werkt met de meeste automerken prima samen.

Gr ;)

RRRRR_Ramon

Geen beveiliging......... klopt, Gee weet er alles van  ::) Ik drukte eens te vroeg toen haar arm nog buiten was  :-\ ;D  :-X
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Adri

Is dat systeem van camcosystems gemakkelijk in te bouwen Thuur? Of heb je het nooit ingebouwd/aangesloten?

thuur

Halve dag had ik het erin zitten. Nog 2,5 dag gepuzzled over de Volvo CV en klaar was ik 8)

Gr ;)