Weer apk gekeurd voor een jaar!!

Gestart door hertog850, 02-02-2006 17:20:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Zippo

Citaat van: elianmars op 22-08-2006 01:04:25
Er zijn uiteraard direkt goede lampjes ingedraaid, maar op zo'n pietluttig dingetje kan je wagen al worden afgekeurd.......  ::)

Noem 't maar pietluttig als je geen verstand van regelgeving hebt  ;D

850 TDI Estate


Gewoon grote beurt laten geven bij de kwikfit..... Hoef je 'm niet meer te laten keuren, kan je 'm erna gewoon weggooien!

Mijn eerste 850... hmmm, heb ik maar niet meer laten keuren, maar gewoon richting polen gestuurd... was zoveel mis mee, voor reparatie kosten had ik een nieuwe auto (nieuw!!!!)
De 440, 440 en 460 hooguit een bandjes en remblokken, maar verder altijd goedgekeurd.
Hoewel bij een garage de 440 werd goedgekeurd met versleten remblokken en bij een steekproef hierop werd afgekeurd...
De man was niet blij! kl^te wagen, grrmmmbl!

"Beter je best doen vriend" was mijn antwoord hierop!

940: uitmuntend onderhouden, was geen enkel probleem, zonder problemen door de APK.

Nu de 855  --> net 1 jaar apk (vorige maand) maar ja, toen had  ik 'm nog niet. Echtert, geen gebreken of reparaties bij keuring en geen "binnenkort" te vervangen informatie op het keuringsrapport.... ;) Deze is echt een stuk beter dan mijn eerste 850..

Moraal van dit verhaal: Wil je geen problemen bij de keuring: Grote beurt bij kwikfit: dan haalt'ie de keuring namelijk niet eens!


The internet is a great way to get on the net."
- Bob Dole, Republican presidential candidate

Freulig

Ik heb ook GEEN goede ervaringen met Kwikfit.
Mijn golfje indertijd was volgens kwikfit een schroothoop waar alles aan mankeerde...
Heb hem toen meegenomen naar een andere garage en wed zo goedgekeurd...

GeertG

Citaat van: mehn op 22-08-2006 07:01:37
De mijne is tot nu toe elk jaar afgekeurd op de draagarmen ::)

Benieuwd wat er in oktober weer uitkomt

"Meneer Mehn, uw auto stottert en dat vinden wij niet goed"   ;D

en natuurlijk de draagarmen
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Snellebaksteen

De mijne staat nu bij de keurmeester en ik kreeg net een belletje dat er niks mis is met de auto maar dat ze hem toch niet kunnen goedkeuren ??? ???

Het laatste cijfer op de kentekenpapieren is wat slecht te lezen, dus ik moet effe nieuwe papieren aanvragen ;D Das alles  8)

Wel gelijk 4 nieuwe banden laten monteren en laten uitlijnen, was heel hard nodig volgens de garage
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

ed

#65
Mijn V70 werd elk jaar wel ergens op afgekeurd. Koplampspiegels te wazig (chroom was mat geworden en kon nieuwe koplampen kopen à 700,- volgens de dealer), alarm hellings-sensor werkt niet, achteruitrijlamp enz
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Snellebaksteen

alarm-hellingsensor apk punt  ??? ???
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

BenC70ES

Citaat van: Derks op 21-08-2006 20:04:16het werd getest door aan het wiel te rukken terwijl hij vrij hing, duidelijk he ;D)

:o Doen ze dat zo bij jullie???

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Zippo


Eugene

Citaat van: Snellebaksteen op 22-08-2006 11:38:44
De mijne staat nu bij de keurmeester en ik kreeg net een belletje dat er niks mis is met de auto maar dat ze hem toch niet kunnen goedkeuren ??? ???

Het laatste cijfer op de kentekenpapieren is wat slecht te lezen, dus ik moet effe nieuwe papieren aanvragen ;D Das alles 8)

Wel gelijk 4 nieuwe banden laten monteren en laten uitlijnen, was heel hard nodig volgens de garage

Krijg je wel een 1 op het kenteken, of is dat alleen als je ze kwijtraakt?

If it's not blown, it sucks...

FGG

Citaat van: Eugene op 22-08-2006 12:51:08
Citaat van: Snellebaksteen op 22-08-2006 11:38:44
De mijne staat nu bij de keurmeester en ik kreeg net een belletje dat er niks mis is met de auto maar dat ze hem toch niet kunnen goedkeuren ??? ???

Het laatste cijfer op de kentekenpapieren is wat slecht te lezen, dus ik moet effe nieuwe papieren aanvragen ;D Das alles 8)

Wel gelijk 4 nieuwe banden laten monteren en laten uitlijnen, was heel hard nodig volgens de garage

Krijg je wel een 1 op het kenteken, of is dat alleen als je ze kwijtraakt?

Dat hoeft niet. Ik heb nieuwe papieren gekren met Duplicaatcode 1, echter volgens RDW hoeft de extra 1 niet als de auto van voor 2003 is. Dus ik heb nu nieuwe platen met opgelegde letters zonder 1.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Zippo

Citaat van: FGG op 22-08-2006 12:52:16
Citaat van: Eugene op 22-08-2006 12:51:08
Citaat van: Snellebaksteen op 22-08-2006 11:38:44
De mijne staat nu bij de keurmeester en ik kreeg net een belletje dat er niks mis is met de auto maar dat ze hem toch niet kunnen goedkeuren ??? ???

Het laatste cijfer op de kentekenpapieren is wat slecht te lezen, dus ik moet effe nieuwe papieren aanvragen ;D Das alles 8)

Wel gelijk 4 nieuwe banden laten monteren en laten uitlijnen, was heel hard nodig volgens de garage

Krijg je wel een 1 op het kenteken, of is dat alleen als je ze kwijtraakt?

Dat hoeft niet. Ik heb nieuwe papieren gekren met Duplicaatcode 1, echter volgens RDW hoeft de extra 1 niet als de auto van voor 2003 is. Dus ik heb nu nieuwe platen met opgelegde letters zonder 1.

Wel van oom agent!  ;)

Gmid

Die dicscussie is nu al tien keer langsgekomen... Ik laat het lekker rusten..

;D
Volvo C30 '12

FGG

Citaat van: Zippo op 22-08-2006 13:22:34
Citaat van: FGG op 22-08-2006 12:52:16
Citaat van: Eugene op 22-08-2006 12:51:08
Citaat van: Snellebaksteen op 22-08-2006 11:38:44
De mijne staat nu bij de keurmeester en ik kreeg net een belletje dat er niks mis is met de auto maar dat ze hem toch niet kunnen goedkeuren ??? ???

Het laatste cijfer op de kentekenpapieren is wat slecht te lezen, dus ik moet effe nieuwe papieren aanvragen ;D Das alles 8)

Wel gelijk 4 nieuwe banden laten monteren en laten uitlijnen, was heel hard nodig volgens de garage

Krijg je wel een 1 op het kenteken, of is dat alleen als je ze kwijtraakt?

Dat hoeft niet. Ik heb nieuwe papieren gekren met Duplicaatcode 1, echter volgens RDW hoeft de extra 1 niet als de auto van voor 2003 is. Dus ik heb nu nieuwe platen met opgelegde letters zonder 1.

Wel van oom agent! ;)

Dan mag oom agent verhaal halen bij 't RDW. ;)

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Zippo

Citaat van: FGG op 22-08-2006 13:40:42
Citaat van: Zippo op 22-08-2006 13:22:34
Citaat van: FGG op 22-08-2006 12:52:16
Citaat van: Eugene op 22-08-2006 12:51:08
Citaat van: Snellebaksteen op 22-08-2006 11:38:44
De mijne staat nu bij de keurmeester en ik kreeg net een belletje dat er niks mis is met de auto maar dat ze hem toch niet kunnen goedkeuren ??? ???

Het laatste cijfer op de kentekenpapieren is wat slecht te lezen, dus ik moet effe nieuwe papieren aanvragen ;D Das alles 8)

Wel gelijk 4 nieuwe banden laten monteren en laten uitlijnen, was heel hard nodig volgens de garage

Krijg je wel een 1 op het kenteken, of is dat alleen als je ze kwijtraakt?

Dat hoeft niet. Ik heb nieuwe papieren gekren met Duplicaatcode 1, echter volgens RDW hoeft de extra 1 niet als de auto van voor 2003 is. Dus ik heb nu nieuwe platen met opgelegde letters zonder 1.

Wel van oom agent! ;)

Dan mag oom agent verhaal halen bij 't RDW. ;)

Dat gaat helaas niet! ;D
Oom agent heeft gebruikers-eisen te controleren.
RDW toelating- en permante-eisen.