WAT TE DOEN???

Gestart door haRtV70R, 25-10-2006 21:05:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

haRtV70R

Hallo beste forum luitjes.

Sta hevig in tweestrijd! Ben sinds enige weken vader geworden van een 2e kindje!!(nog een Meissie!!! :D)
Erg leuk, alles ok. :eusa_dance:
Maar nu komen we tot de verbijsterende ontdekking dat een coupe dan toch niet handig is :eusa_think: :eusa_silenced:

Zit nu naar een V70 te kijken. Het moet sowieso een R zijn. Heb die ''ex'' R van AlexV70R zien staan in Emmen. ERG MOOIE AUTO!! Voordeel: History volledig bekend, Laser-blue, weinig km.

Maar bij de Volvo dealer in Best staat ook een hele mooie! Een zwarte (houd ik erg van). En dat is een ''echte'' 265PK uitvoering (2.4 motor) :eusa_drool: en heeft RTI-navigatie.
Volgens die verkoper moet het een bijzonder mooie zijn (zeggen ze allemaal).
De visco is al vervangen van deze, is niet onbelangrijk.

Wat zouden jullie doen? Ben beniewd naar jullie keuze!!. En kent iemand die R uit Best??????

Gr Huib ;)

FOTOS



[move][/move]

Esveldt

Zo wat ik lees op het forum zou ik geen AWD kopen!

imho

elianmars

Je had je vorige gewoon moeten houden. Ik heb 't nog gezegd! ::) ;)

Jeroentjuh


M a r c

Mijn mening weet je Huib....  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

haRtV70R

Citaat van: elianmars op 25-10-2006 21:08:37
Je had je vorige gewoon moeten houden. Ik heb 't nog gezegd! ::) ;)

Nee... die was zo intens LELIJK... :eusa_sick:
[move][/move]

The Saint

Citaat van: elianmars op 25-10-2006 21:08:37
Je had je vorige gewoon moeten houden. Ik heb 't nog gezegd! ::) ;)

Ja precies! Volgens mij was ze al zwanger toen je die V70 R nog had???????

Anyway, je hebt gelijk hoor. En natuurlijk van harte gefeliciteerd met je zoontje (euh, dat heb je niet gezegd, of dochtertje dan)!
No shirt no shoes, no pinball

elianmars

Eh ja, inderdaad. Helemaal vergeten...... Gefeliciteerd met de geboorte van nummer twee!!  :eusa_dance: :eusa_dance:

M a r c

Die AWD in Best is wel mooi... Maar AWD... ben daar toch een beetje huiverig van.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Emiel


Sbv

Tja  een V70 is zeer zeker handig om te hebben met 2 kids ipv een C70. Is de history van de zwarte uit Best geheel bekend ?
Heb je inmiddels gereden met beide ? kijk dan eventueel naar het toe te betalen bedrag etc.

Succes met kiezen, ik hou niet zo van solid black daar je er alles op ziet. Laserblue is gewoon en hele mooie aparte kleur.

mehn

Ik zou een zwarte nemen. Die zwarte heldere koplampen staan niet op een laserblue  :P

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Emiel

Citaat van: mehn op 25-10-2006 21:22:58
Ik zou een zwarte nemen. Die zwarte heldere koplampen staan niet op een laserblue  :P

:-X

Kan ik mijn stem nog wijzigen?

Jeroentjuh

Citaat van: M a r c op 25-10-2006 21:13:40
Die AWD in Best is wel mooi... Maar AWD... ben daar toch een beetje huiverig van.

Neej ik moet ook geen awd, veel te zwaar, vreet vermogen en gaat al1 maar kapot.....

Zoek anders gewoon een mooie zwarte T5 of R FWD......

M a r c

Citaat van: Sbv op 25-10-2006 21:22:13
Tja  een V70 is zeer zeker handig om te hebben met 2 kids ipv een C70. Is de history van de zwarte uit Best geheel bekend ?
Heb je inmiddels gereden met beide ? kijk dan eventueel naar het toe te betalen bedrag etc.

Succes met kiezen, ik hou niet zo van solid black daar je er alles op ziet. Laserblue is gewoon en hele mooie aparte kleur.

Het is Stoneblack en je moet gewoon poetsen!  ;D

Overigens gaat er meer in een C70 dan je denkt. Kofferbak is ruim zat, je moet alleen de grote dingen éérst erin doen. Achterin zit je ruimer dan in mijn 850....
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl