Toch is het zo!

Gestart door SIPS Master, 21-11-2002 21:25:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mellow_yellow

#90
Ja, dat is het tussenmodel. Wel al de smalle koplampen en nieuwe bumpers, maar nog steeds de oude achterlichten. Deze zijn overigens gewoon heel simpel te vervangen door het nieuwe type!  ;D

Harm_T5

#91
oooooow
okeee ( wist helemala niet dat die bestond  :-[)
maar nu wel .... bedankt !
Keep on roffeling :D

Reitse

#92
CiteerJe kunt ook je eigen forum beginnen natuurlijk ;-)
Nah, di's veel gezelliger!! :) :D

SIPS Master

#93
Citeervoorkant van na de "facelift" en een achterkant met oranje knipperlichten ipv grijze ?
 
verbeter me als ik fout zit !


Ja, ik heb 2 volvo's voor de prijs van 1........ 's Limited Edition....



 ;D ;D ;D ;D
Up the Irons!

SIPS Master

#94
[quoteojee, dat word voor jou een hele rekening dan op het eind van het jaar Jobbe. (forumtrafiek is al niet goedkoop). ][/quote]


Krijg je boven de zoveel posts, dan geen korting?? En waar blijven mijn forum zegels, die ik dan later weer tegen mooie badlakens kan inwisselen??????

 ;D ;D
Up the Irons!

Reitse

#95
Heb je die nog niet dan? Van die mooi ronde, harde schijfjes, wit van buiten met een goudkleurig hart, staat een 2 op. ALs je er genoeg van hebt mag je ze inwisselen bij de Volvo850clubshop voor een T-shirt met logo  ;D ;D :D

SIPS Master

#96
Ohhh die, als ik had geweten dat ze daar voor waren, dan had ik ze bewaard. Ze liggen nu in de kliko.....



 :( :(
Up the Irons!

Reitse

#97
hahahaha... misschien kan je ze nog opduiken?  :D :D

Frans Harkema

#98
Ja, moet lukken, even door de hard bevroren luiers heenhakken en dan de muntjes even pakken. Ze liggen tussen de pedaalemmerzak van maandag en de ongeopende belastingaanslag... ;D

SIPS Master

#99
Helaas, ze hebben de kliko gisteren geleegd.  Kan ik ook op krediet kopen??


 ;D ;D
Up the Irons!

denkweb

#100
Kliko inruilen??  ;D

Reitse

#101
Wat moet ik met een Kliko? Afval indoen is zo saai, foto's mee maken wordt al door de grote vrienden in blauw gedaan, in wonen lijkt me geen optie, in rijden is wel goedkoop maar toch niet Volvo. :D Maar misschien dat de afdeling merchandise wat soepeler is  :D ;D

SIPS Master

#102
CiteerKliko inruilen??


Neeee, ik ben nogal gehecht aan mijn trouwe groene bak....



 ;D ;D ;D
Up the Irons!

george

#103
in m'n studententijd eens een zwembad van gemaakt. klep dicht, overdekt zwembad. ;D :D ;)
Fiat panda'84 - opel kadet '86 - 745 D6 '87 - 745 B230K '89 - 945 B230FT '92 - 855 T-5 '94 - V70 R-AWD MY 2000 - 945 Polar B200FT '97 - V70 2.4T AWD - Audi A6 Allroad 2.7T

Reitse

#104
Voordat je erindook wel eerst schoongemaakt hè! En goed op legionella gelet? :D :D ;D