En dan ineens een pakketje op de mat!

Gestart door RonnieDuck, 14-02-2007 23:44:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

nico1

ja dat wel,  hoest met je auto  lars?
carbon blauw das mijn volvo nou

elianmars

Citaat van: RonnieDuck op 20-02-2007 15:33:33
Volgens de site van Remola zijn de prijzen 1875 voor de 17 inch set en 2375 voor de 18 inch set, respectievelijk 336 en 360 mm. Remola is de hoofdimporteur in NL. Ik heb het hoofdkantoor in europa gemaild en die doen alleen zaken via Remola!

Het pakketje van mij is de 17 inch set VO01GP17.

Of het past met Titans:


Ik moet toegeven het is krap. Ik heb het gewoon even erin gelegd om te kijken. Zoals het er nu uit ziet heb je aan weerskanten van de klauw een mm of 4 vrij. Dit is als ik de klauw wat uit het midden naar buiten leg,..zodat de reeds ingesleten sporen op de schijf overeen komen met de blokken.





Ik laat de klauwtjes eerst even reviseren,.. of ik doe het zelf. Geen idee of het moeilijk is!

Ronald


Je mag wel uitkijken dat er geen plaklood/tin/whatever in de weg zit......  :eusa_think:

Turbobiker

De Tussenpaus

Laserblue

fuck da's close :o ;D
ach niks dat een dremel niet oplost :eusa_whistle:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

RonnieDuck

VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

RonnieDuck

Is even kijken hoe dat er nu allemaal uit ziet!

De klauw:


beschermplaatje eraf:





Ik ben even aan het kijken voor wat revisie mogelijkheden. Even orienteren hoe en wat,..en vooral wachten op leveranciers. Gelijk maar even doen namelijk!
Ook moet ik nog even denken over remleidingen. Ik ga er vanuit dat de originelen nu niet meer passen omdat ze toch wel te kort zijn. Remleidingen kan volgens mij niet zo een probleem zijn, bedrijfjes zat die op maat maken.
VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

Eugene

Citaat van: RonnieDuck op 05-03-2007 11:50:13
Ik ben even aan het kijken voor wat revisie mogelijkheden. Even orienteren hoe en wat,..en vooral wachten op leveranciers.

Remleidingen kan volgens mij niet zo een probleem zijn, bedrijfjes zat die op maat maken.

Weet je al iets qua kosten en levertijd van die setjes? Moet dat uit Taiwan komen?

Remleidingen is niet zo'n probleem. Misschien passen de originele ook nog, anders op maat laten maken.

If it's not blown, it sucks...

V70geRwin

Weten jullie of het klopt dat je bij de WP Pro geen spacers nodig hebt omdat die al in de "hat" meegenomen zijn?

M.a.w. het wiel komt nog steeds verder naar buiten te staan maar je hebt geen extra spacers nodig omdat die al in het ontwerp zijn meegenomen?

Als dit zo is is het effect dan hetzelfde als spacers?


Eugene

WP Pro past in 17" Volvo velgen zonder spacers. Zal wel een klein spacertje inzitten net als in de AP set, maar dit zal 4mm zijn. Het effect is hetzelfde als een losse spacer en de velgen komen idd iets verder naar buiten.

If it's not blown, it sucks...

V70geRwin

Citaat van: Eugene op 01-04-2007 22:06:53
WP Pro past in 17" Volvo velgen zonder spacers. Zal wel een klein spacertje inzitten net als in de AP set, maar dit zal 4mm zijn. Het effect is hetzelfde als een losse spacer en de velgen komen idd iets verder naar buiten.

Hi Eugene,

Dank voor je antwoord.

Ben al een tijdje aan het bekijken wat een mooie BBK is. Het mooie van de WP pro is dat ze direct achter een originele Titan passen. Icm met 17 inch Pegasus komen er een hoop andere BBK's in beeld...

4mm aan spacers (waar het dan ook in zit) is natuurlijk iets anders dan de 15mm die bijv. nodig is voor de R schijven met Porsche klauwen i.c.m. Titans.  Al blijven die i.c.m. de 17 inch pegasus ook een goede/mooie optie.

gr,
Gerwin


Eugene

Ik heb AP's Hier zit dus een spacertje van 4mm ingebakken in de schijf. De wielen komen iets verder naar buiten, maar het blijft gewoon netjes uitzien, en loopt niet aan.

Met Titans passen alleen WP Pro en AP racing. De andere merken hebben minimaal 15mm spacers nodig.

If it's not blown, it sucks...

Laserblue

Citaat van: Eugene op 02-04-2007 09:32:24
Ik heb AP's Hier zit dus een spacertje van 4mm ingebakken in de schijf. De wielen komen iets verder naar buiten, maar het blijft gewoon netjes uitzien, en loopt niet aan.

Met Titans passen alleen WP Pro en AP racing. De andere merken hebben minimaal 15mm spacers nodig.

en die set van CTF die Marko er nu onder heeft zitten? :eusa_think:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Eugene

Citaat van: Laserblue op 02-04-2007 09:42:46
Citaat van: Eugene op 02-04-2007 09:32:24
Ik heb AP's Hier zit dus een spacertje van 4mm ingebakken in de schijf. De wielen komen iets verder naar buiten, maar het blijft gewoon netjes uitzien, en loopt niet aan.

Met Titans passen alleen WP Pro en AP racing. De andere merken hebben minimaal 15mm spacers nodig.

en die set van CTF die Marko er nu onder heeft zitten? :eusa_think:

15mm spacers met 17" Volvo velgen (behalve de Pegasus).

If it's not blown, it sucks...

V70geRwin

Citaat van: Eugene op 01-04-2007 22:06:53
WP Pro past in 17" Volvo velgen zonder spacers. Zal wel een klein spacertje inzitten net als in de AP set, maar dit zal 4mm zijn. Het effect is hetzelfde als een losse spacer en de velgen komen idd iets verder naar buiten.

Antwoord van partsforvolvo, er zit inderdaad ook een klein spacertje ingebouwd van ong 4 mm.

gr,
Gerwin