Een hele dag vol Volvo-aangelegenheden

...
Vanochtend eindelijk langs het schadebedrijf gereden om eens te vragen wat het overspuiten van mijn R-lip mij zou moeten gaan kosten. De vorige eigenaar is er niet al te netjes mee omgegaan, en sja.. ik wil toch wel dat hij er weer netjes uitziet. Al met al valt het mee wat het moet gaan kosten, dus als ik terug ben van vakantie maar eens een afspraak maken.

Gezien het goed weer was heb ik ook vandaag (het werd wel weereens tijd

) de roffel lekker gewassen. De columba's heb ik wat extra aandacht gegeven, en die zijn nu toch een stuk minder zwart dan dat ze waren

Tijdens, dikke pret!:

Na

Overigens ook een poging gedaan om de kappen van de knippers eens schoon te maken aan de binnenkant. Ze zijn vooral aan de onderzijde helemaal groenig... na een half uurtje kloten heb ik het maar opgegeven. Ik denk niet dat ik het er zo uit ga krijgen. Misschien dat het helpt om ze een tijdje in een bak water te leggen?... anders toch maar even langs de sloop om te zoeken naar andere kappen, 1 ervan heeft toch ook wat barsten

Zo zag de kap eruit:

Ik heb er iets uit weten te krijgen, maar beter dan dit kon ik het (in een half uurtje) niet krijgen.

Iemand nog tips? Of zoals ik al zei: de sloop maar bezoeken?
Komende week wil ik nog wat steenslag bijwerken en als ik de kans krijg ook nog even aan de gang met scratch-remover. Vandaag is dat er niet meer van gekomen, de dagen gaan te snel

In ieder geval wel genoten van een dagje kloten aan de 850