ThoR5: V70R en V60 T5 Polestar

Gestart door Chris, 22-07-2007 19:11:21

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

Huh? Heeft Sander zich in tweeën gesplitst? Ik dacht dat ie een banaan aant eten was! :D
Mooi werk weer!

Sbv

Citaat van: )()()sT op 23-02-2014 22:15:02
Huh? Heeft Sander zich in tweeën gesplitst? Ik dacht dat ie een banaan aant eten was! :D
Mooi werk weer!
eerst in Goes geweest daarna weer in Rotterdam verder gegaan

Taranis

Citaat van: Chris op 23-02-2014 20:08:37
dus hebben we lekker kunnen uitslapen na het genieten van wat speciaalbiertjes in Goes 8).

O ja? :evil:

Even zien... 2.30 uur in bed na wat speciaalbiertjes. 2.45 wakker van 1 of ander *)%(_#%+_#+% takke auto-alarm wat onder mijn slaapkamerraam af ging  >:(
8.00 's morgens........ weer dat #*%^_^#$+) ding  :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:

Het was erg gezellig :D , maar de S60 is pas weer welkom in Goes als 't alarm gefikst is :P

Het plakken van de deurrubbers ging inderdaad erg makkelijk. Stuk beter dan destijds op de XC dus inmiddels heb ik ook voldoende moed verzameld om dit v/d zomer bij de V70 ook eens te doen :)

O ja en nogmaals bedankt voor de collector's edition, die gaat smaken :D

Chris

Citaat van: Taranis op 24-02-2014 08:23:55
Citaat van: Chris op 23-02-2014 20:08:37
dus hebben we lekker kunnen uitslapen na het genieten van wat speciaalbiertjes in Goes 8).

O ja? :evil:

Even zien... 2.30 uur in bed na wat speciaalbiertjes. 2.45 wakker van 1 of ander *)%(_#%+_#+% takke auto-alarm wat onder mijn slaapkamerraam af ging  >:(
8.00 's morgens........ weer dat #*%^_^#$+) ding  :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:

Het was erg gezellig :D , maar de S60 is pas weer welkom in Goes als 't alarm gefikst is :P

Het plakken van de deurrubbers ging inderdaad erg makkelijk. Stuk beter dan destijds op de XC dus inmiddels heb ik ook voldoende moed verzameld om dit v/d zomer bij de V70 ook eens te doen :)

O ja en nogmaals bedankt voor de collector's edition, die gaat smaken :D

Hij was wel wat van slag ja  :eusa_whistle:.... Alarm kwam ik in Goes fixen toch? ;)

Volgende keer gewoon die collector's edition gelijk meester maken. Geen autoalarm waar je wakker meer van wordt ;D.

Taranis

Citaat van: Chris op 24-02-2014 08:37:56
Alarm kwam ik in Goes fixen toch? ;)

Doe maar Kapelle, meer gereedschap :)

Citaat van: Chris op 24-02-2014 08:37:56
Volgende keer gewoon die collector's edition gelijk meester maken. Geen autoalarm waar je wakker meer van wordt ;D.

Goed plan! :P

Chris

Net een afspraak gemaakt om 4 nieuwe zomerbandjes om de Pegs te laten trekken.

De Conti's zijn op. Afgelopen weekend de winterbanden er weer onder vandaan gehaald en de Pegs geplaatst, gelijk besloten met een setje nieuw rubber de zomer in te gaan.

maruska

rubber en zomer, de 2 woorden die ik uit je antwoord filter Chris ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Chris

Citaat van: maruska op 12-03-2014 09:57:41
rubber en zomer, de 2 woorden die ik uit je antwoord filter Chris ;D

;D!

Die gebruik ik al een tijdje niet meer :eusa_shhh:

Sbv

wel discreet verpakt ?  ;D

Je mag Flip wel een weekend lenen hoor  :evil:

Taranis

Citaat van: Chris op 12-03-2014 09:56:01

Welke banden heb je gekozen?

Heb je al doodsbedreigingen ontvangen wegens een overactief alarm wat de buren uit hun slaap houdt? :evil:

Chris

Citaat van: Taranis op 12-03-2014 11:18:39
Citaat van: Chris op 12-03-2014 09:56:01

Welke banden heb je gekozen?

Heb je al doodsbedreigingen ontvangen wegens een overactief alarm wat de buren uit hun slaap houdt? :evil:

Michelin Pilot Sport 3.

En nee :eusa_whistle:.... zolang hij niet op alarm staat gaat het prima ;D. Dus netjes met de sleutel op slot draaien momenteel. Niet helemaal wenselijk, maar ook weer niet heel noodzakelijk dat hij hier op alarm staat. Eerst even de banden, toch wel erg nodig, en dan de sirene vervangen. Proberen de kosten een beetje te spreiden ;).

Sbv

vervang die sirene nu gewoon, is niet erg veel werk en wel prettig om weer een werkend alarm te hebben. Niet dat iemand zich er wat van aan trekt als het afgaat. Het is hooguit irritant

Taranis

Chris

Citaat van: Sbv op 12-03-2014 11:35:05
vervang die sirene nu gewoon, is niet erg veel werk en wel prettig om weer een werkend alarm te hebben. Niet dat iemand zich er wat van aan trekt als het afgaat. Het is hooguit irritant

Ga het ook doen, maar even een maandje uitstel. Hang er dan ook gelijk een nieuwe accu in, die is ook redelijk op. Maargoed, ik probeer dus de kosten een beetje te spreiden. Vorige maand was ook vrij fanatiek met wissermotor, AQS en alle rubbers ;).

elianmars

He, we zouden toch groupsbuy aqs doen?  :'( ;D

Wat was je nu kwijt voor dat ding?