Nieuwe velgjes

Gestart door Hylco, 18-10-2007 21:48:40

Vorige topic - Volgende topic

Hylco

Bij m'n vorige set sloffen had ik mezelf beloofd dat als deze op waren, er 18 inch zouden komen. Nu waren ze behoorlijk op (schuin afgesleten, de binnenkant had 0 profiel meer  :eusa_think:), dus heb ik de daad bij het woord gevoegd.

Ik ben zo blij met m'n nieuwe Trex (sorry Fearless, steeds minder uniek) dat ik gelijk met m'n camera op stap ben gegaan. Het resultaat kan ik jullie natuurlijk niet onthouden. Eerst een oude foto (nog met oude velgjes, een stukje hoger en originele koplampen) en de rest zoals hij er nu bij staat. Vast niet ieders smaak, maar ik ben dol gelukkig  8)

Ergens ben ik toch wel benieuwd wat jullie ervan vinden.

Emiel

Super!

Alleen zou ie wel wat omlaag mogen (dit antwoord had je waarschijnlijk al verwacht.... ;))

Volvo Felipe

Mooi maar je moet hem laten zakken die V70

;D ;D ;D

-D©©©L-

mooi hoor !  8) 8)
spacers achter gezet ?

Hylco

Citaat van: -D©©©L- op 18-10-2007 21:52:33
mooi hoor !  8) 8)
spacers achter gezet ?

Nop, zo staat een AWD uit zich zelf al met 225 om de velg

850 T5 Freak

:D Who dat ziet er Ruig uit!!! en ja inderdaad  :P beetje verlagen zou het wel afmaken!!! je maakt er een mooie van  :eusa_dance:
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Volvo Felipe

Ik zou er een schroefsetje onder plaatsen als ik van u was hihi

:eusa_dance: :eusa_dance:

mehn

Lijkt wel 20"...

Te groot iig ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

astetic

mooie wielen!! maar wat steken die spaken griezelig ver naar buiten zeg!!
hij staat wel wat hoog op zijn pootjes zo(MONSTERJAM)maar staat hem wel goed

Robert Haven

de oude combinatie heeft idd ook mijn voorkeur.... de nieuwe velgen zijn naar mijn smaak te exorbitant  :eusa_hand:
maar het gaat er natuurlijk om dat je het zelf mooi vindt

FGG

Ik ga ook voor de oude situatie. Bij de nieuwe situatie lijken de wielen los van de auto te staan, sorry...

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Zippo

Citaat van: FGG op 18-10-2007 22:30:38
Ik ga ook voor de oude situatie. Bij de nieuwe situatie lijken de wielen los van de auto te staan, sorry...

Mee eens!

elianmars

Ik vind de Perfo's ook beter bij de wagen passen. Ik weet niet precies wat het nu is. Het staat mooi, maar er klopt iets niet. Misschien dat het de kleur van de velgen is?

Ik zag vanmiddag een V70 tdi rijden met 18 inch Pegs (kon niet zien of het echte of imi's waren), dat stond geweldig! Misschien toch door de kleur?

Misha

Perfo's zijn gewoon altijd prachtig.

Ik vind het ook niet mooi, da's misschien wat teveel gezegd, maar de combi klopt niet.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

volvosjonnie

Wanneer wordt het zomer..