Lijmresten op achterruitverwarming

Gestart door KMvrtr, 20-10-2007 08:04:35

Vorige topic - Volgende topic

Vulk

Deze week ook maar eens proberen. Nog tips voor stickers die al jaren op de lak hangen? De SIPS-sticker hangt ook half los dus die moet er ook aan geloven vrees ik.

Deze onder het volvo logo:
http://www.vulk850.be/volvo/achterkant.JPG

thuur

Met de kont in de zon parkeren en na een paar uur voorzichtig gaan peuteren met je nagels. Lijmresten wegwrijven met je vingers (zo goed en kwaad als het kan). Met wat alcohol kom je ook nog wel een eind en daarna met een beetje Commandant 4 het kleurverschil wegwerken. Daarna fatsoenlijke poetsmiddelen gebruiken en als je het niet weet zie je het niet meer. In de volle zon zul je altijd iets kleurverschil blijven zien.

Gr ;)

Vulk

Met de haardroger + ontvetter gedaan en dit is het resultaat. Van dicht zie je het nog wat, maar morgen zet ik hem toch even helemaal in de wax en dan zie ik wel.

BartusKN

zou gewoon een beetje thinner of wasbenzine pakken. maar direct ook afvegen met een droge doek.

goodbye to lijmrestanten :P

Vulk

Wasbenzine op een doekje en wrijven maar. Kwartiertje werk maar het resultaat mag er wezen. :)

elianmars

Citaat van: BartusKN op 08-06-2008 11:15:52
zou gewoon een beetje thinner of wasbenzine pakken. maar direct ook afvegen met een droge doek.

Dat deed ik ook een keer. Bleek de wagen te zijn herspoten op die plek. Ik wreef met de thinner zo de lak van de wagen..........  :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:

BartusKN

Citaat van: elianmars op 09-06-2008 00:59:52
Citaat van: BartusKN op 08-06-2008 11:15:52

Dat deed ik ook een keer. Bleek de wagen te zijn herspoten op die plek. Ik wreef met de thinner zo de lak van de wagen..........  :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:

Sterk spul he  :eusa_wall: