tevreden nieuwe Volvo rijder meld zich.......................nu met foto

Gestart door Tim 850 2.5i-20V, 31-10-2007 16:11:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tim 850 2.5i-20V

Hallo aan alle collega liefhebbers!

Na eigenlijk al jaren met een schuin oog naar de Volvo 850 te hebben gekeken is het er nu dan toch van gekomen; ik heb een '94 850 Sedan GLT 2.5i-20V Aut. gekocht. Hij is beigemetallic van kleur (411?) en heeft  beige 1/2 leer 1/2 stoffen bekleding. Hij heeft pas 119.000 km gereden en volgens de NAP en de dealerhistorie van dealer van Kuyk te Schagen klopt deze km. stand.
Als opties heeft de auto naast de Automaat een ECC airco en afgelopen week heb ik al een SC 805 Big Front radio-cass-CD met bijpassende originele Volvo versterker gemonteerd.
Op de 15 inch lichtmetalen velgen ga ik winterbanden leggen en heb afgelopen weekend geinvesteerd in 16 inch lichtmetaal in Volvo Echo look met Bridgestone Potenza RE030 205/55-16 banden. Staat 'm echt goed!

De auto rijdt echt heerlijk en is technisch 100%. De roffel van de motor blijft mooi..........vond dat geluid vroeger in m'n Audi 100 2.3 5E ook al zo fantastisch. Hij heeft nog een paar estetische onvolkomenheden (achterbumper is gescheurd linksonder en een paar kleine parkeerdeukjes) maar dat vind ik niet zo erg, dat komt nog wel een keer.
Hij heeft een trekhaak maar die ga ik er afhalen. Gebruik ik toch nooit en ik vind het niet mooi staan.
De klep van het dashboardkastje is gedemonteerd (schijnen vaker stuk te gaan) maar zojuist bericht gehad via de onderdelenzoeklijn dat er een gebruikte beschikbaar is.
Ben zelf echt een fan van cruise-control dus die gaat er ook zeker nog eens inkomen. Via deze site al een inbouwbeschrijving gevonden.

Zal binnenkort een paar foto's toevoegen.

Groeten, Tim

P.S.
als iemand een trekhaak van een Sedan nodig heeft; als je 'm onder mijn auto afschroeft (brug eventueel beschikbaar) mag je 'm zo meenemen
mocht nog iemand een gave achterbumper in beigemetallic hebben liggen dan hoor ik het ook graag  :eusa_dance:




de boekhouder

Welkom op het foruum Tim !

We wachten natuurlijk op de foto's...............

Wie rustig blijft in panieksituaties, is traag van begrip.
(dd.)

Claudia

119.000? :o

Dan was ie dus écht van een oud vrouwtje...heeft altijd binnen gestaan..en....blabla?!

Welkom!
We wachten geduldig op plaatjes....
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

FGG

Welkom op 't Forum, Tim.

Nog 81.000km rustig inrijden dus.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

EdenAli

inderdaad das wel errug weinig kilometers  welkom hier

lipton


hpkevertje

Hey Tim,
Gekocht in Schagen, kom je daar ook vandaan of uit de buurt?

Weinig km's, 119.000 in 13 jaar !!
Ik dacht dat de mijne weinig gereden had: 163.000 in 11 jaar, maar je hebt altijd baas boven baas.
Mij een beetje de ogen uitsteken?  ;D ;D

Veel plezier met je kar, als die van jou net zo goed bevalt dan mag je niet mopperen! Je mag natuurlijk best mopperen maar dan is het niet terecht. ;D
Gr. Hans.

Tim 850 2.5i-20V

Citaat van: hpkevertje op 31-10-2007 17:03:52
Hey Tim,
Gekocht in Schagen, kom je daar ook vandaan of uit de buurt?


Gekocht in Obdam, ik woon in Arnhem. Mopperen vind ik sowieso zonde van de tijd.......:-)

Gr., Tim

Racingbrick

Citaat van: Tim 850 2.5i-20V op 31-10-2007 17:35:34
Citaat van: hpkevertje op 31-10-2007 17:03:52
Hey Tim,
Gekocht in Schagen, kom je daar ook vandaan of uit de buurt?


Gekocht in Obdam, ik woon in Arnhem. Mopperen vind ik sowieso zonde van de tijd.......:-)

Gr., Tim

Heb je nog eens extra mazzel, je hebt een goede monteur daar wonen...

Bigvolvo

Mooie dingen tim als je goed voor je roffel zorgt kan hij met gemak nog 13 jaar mee en dan heb je een roffel old-timer onder de 3 ton. Zal een hoop jaloerse blikken geven. Veel plezier en succes!!
Bigvolvo Is the way to go!

vinii

Veel roffel plezier....trekhaak er af  ben ik geen voorstander van op mijn vorige wagen zijn er  paar achter opgeklapt  (4x) .. blij dat ik een trekhaak had scheelt weer wegbrengen spuiten ed ed ed

Tim 850 2.5i-20V

Vanwege omstandigheden (het is eigenlijk de auto van mijn vrouw en na een paar weken "wennen" vindt ze hem toch echt te groot  :eusa_silenced:) staat de Volvo intussen helaas al weer te koop;

http://link.marktplaats.nl/128649443

elianmars

Hé, die advertentie is al op het forum voorbij gekomen!  :P

Vertigo

Citaat van: Tim 850 2.5i-20V op 19-11-2007 00:12:56
Vanwege omstandigheden (het is eigenlijk de auto van mijn vrouw en na een paar weken "wennen" vindt ze hem toch echt te groot  :eusa_silenced:) staat de Volvo intussen helaas al weer te koop;

http://link.marktplaats.nl/128649443

Meestal klagen vrouwen daar niet over!

Maareh, kan je (als tevreden 850 rijder) niet ruilen van auto met je vrouw dan?

ewing

Welkom....en tot ziens.

Citaat van: Vertigo op 19-11-2007 00:26:06
Citaat van: Tim 850 2.5i-20V op 19-11-2007 00:12:56
Vanwege omstandigheden (het is eigenlijk de auto van mijn vrouw en na een paar weken "wennen" vindt ze hem toch echt te groot  :eusa_silenced:) staat de Volvo intussen helaas al weer te koop;

http://link.marktplaats.nl/128649443

Meestal klagen vrouwen daar niet over!

Maareh, kan je (als tevreden 850 rijder) niet ruilen van auto met je vrouw dan?


Of: kun je je vrouw niet 'inruilen'?  ;)