Plafond-knopjes verlichting

Gestart door Junggg, 09-12-2007 14:04:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Junggg

Ik heb een welhaast ziekelijke afwijking om alle lampjes die moeten branden ook aan het werk te willen zien.
Zo ook de verlichting van de knopjes die in het plafond zitten, in het midden voor. Die de symbooltjes moeten verlichten in de knopjes.

Net al even ea opengemaakt en ontdekt dat er drie LED's in zitten en dat is natuurlijk een kleine teleurstelling want die heb ik niet 1,2,3 vervangen. Ik moet nog meten etc. Maar heeft iemand zo een suggestie hierover of herkent iemand het probleem?



groeten Joost
---  S70 T5   ---

ief

Gut, ik heb die knopjes nog niet verlicht gezien eigenlijk. Weet je het zeker? ::)
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

thuur

LEDs ??? Die heb ik ook niet hoor in mijn V70 T5..

Zou ook wel heel erg toevallig zijn als er 3 LEDs naast elkaar stuk zouden zijn.


Gr :eusa_think:

Junggg

Dacht ik ook. heb de knop maar eens open gemaakt en er zitten dus drie leds in op rij onder de knopjes.... Lijkt me ook raar dat ze alledrie kapot zijn maar als je goed kijtk dan zie je dat het te verlichten knopjes zijn....

Ik zal zo wel even kijken of ik er een foto van kan nemen


groeten joost
---  S70 T5   ---

Junggg

#4
Hier dan wat foto's:





Wat je nu ziet is het ledje in de centrale knop die met de 0 en lampje. ben net nog naar de sloop geweest en daar een tweetal andere units gesprobeerd maar die deden het ook niet... boehooeo ik ben bang dat het iets anders is... Zal maar eens eea helemaal uit elkaar halen en dan volgen hoe het zit met de stroom etc etc.

Oh ja... Ook in de andere twee knopjes zitten dezelfde LED's maar die laten zich moeilijk fotograferen.

Kortom 3 LEDs in de bovenconsole die licht zouden moeten kunnen geven!

Iemand een andere suggestie?

---  S70 T5   ---

volvlo

Als je met een fel lampje door achterkant van de gedemonteerde knopjes schijnt komt er dan licht door de afbeelding  heen ?

thuur

Even voor de goede orde:

We hebben het over dit paneeltje?



Gr ???

Junggg

Klopt ja, gaat om dat paneeltje! En als je het knopje voor een lampje zet dan schijnt het mooi en fraai door!

---  S70 T5   ---

tackle

bij mij doen ze het ook niet....zouden ze af fabriek afgekoppeld zijn?

Junggg

Zou kunnen ja, maar daar neem ik natuurlijk niet echt genoegen mee... ben nu bezig om eea aan het resolderen!

Is er iemand met een v70 classic of s70 met wel lampjes boven? In een 850 zitten ze er niet in kwam ik achter!

---  S70 T5   ---

daytonawim

Ik heb 2 x S70 een 97 en een 98 in beide geen verlichting ??????

Maar zou het wel geinig vinden :-)

Robert Haven

heb een v70 uit '99 maar ook hier niets....

Junggg

En dat terwijl de knopjes ervoor geschikt zijn en er zelfs de LED's inzitten....
---  S70 T5   ---

WYD

Branden die schakelaars ook als het licht uit is?
Zou dan een leuke optie zijn voor de 850, hoeven we de knopjes niet meer te zoeken. Moet het nu als het echt donker is, op de tast doen.
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

Robert Haven

Citaat van: WYD op 10-12-2007 19:01:10
Branden die schakelaars ook als het licht uit is?
Zou dan een leuke optie zijn voor de 850, hoeven we de knopjes niet meer te zoeken. Moet het nu als het echt donker is, op de tast doen.
Hoezo als het licht uit is? Heb jij dan niet standaard je verlichting aan? Hoort toch bij Volvo?  ???