ruitensproeier(T5-94)

Gestart door Nykroppa, 29-12-2007 20:19:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Nykroppa

Hallo allemaal,sinds een paar dagen heb ik een vreemd probleem met de motor van mijn ruitensproeier(T5-94) .Als ik de ramen wil sproeien komt er niks uit, en ben opzoek gegaan,waarom niet?Na veel zoeken en doorblazen van alles,heb ik het motortje eruit gehaald en schoongemaakt,extern 12v er opgezet en het motortje liep mooi rond.Na verder meten kwam ik er achter dat ik op de stekker geen 12volt heb, en weet het nu ook niet meer waar ik moet beginnen met zoeken.nieuwe massa maken hielp ook niet en ben nu bang dat ik ergens een breuk heb zitten.
Wie o wie heeft een soort gelijk probleem gehad en wil dit met mij delen
Groeten Marijn

thuur

Zekering al gecheckt?

Met contact uit de hendel een keer of 20 snel naar je toe trekken en loslaten. Kijk of je verschil merkt. Zo ja: vervuild contactje.


Gr ;)

seloopi

Mssch totaal overbodig;
Maar ligt er toevallig geen zekering uit?
Is de ruitensproeier het enige (electrisch gezien)wat niet werkt?

Nykroppa

Ja, de ruitenspoeier werkt niet,de rest werkt perfect!zekering kan het niet zijn,de claxon en de ruitenwissers en sproeier zitten hier ook aan vast, heb geen spanning op de aansluitstekker van dat motortje.............   rararara.Misschien een draadbreuk in het stuurhuis,zoja hoe krijg je die kap eraf,2schroefjes en dan moet hij los zitten maar niet dus. :eusa_pray: