Even voorstellen: Durk-Durk - working on foto!

Gestart door Durk-durk, 19-02-2008 15:59:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Durk-durk

Eindelijk is het zover: na een tijd zoeken, bellen, kijken (en - niet te vergeten - lezen op het forum) heb ik de stap gewaagd: vanaf aanstaande zaterdag ben ik de eigenaar van een handgeschakelde bordeauxrode Volvo 850 2.5i 10 V Estate uit 1995.

Een beetje een gok: wel gekocht bij een BOVAG-autobedrijf, mèt onderhoudshistorie, maar geen keuring gedaan en de auto heeft 400k gelopen (da's niet weinig, zeg maar). De auto rijdt echter nog strak (schakelt bijvoorbeeld prima, schokdempers prima, banden oké) en alles functioneert: van de sunroof tot en met de airco.

De volgende zaken zijn bij aflevering vervangen/behandeld: keerrring transmissie, homokineet links voor, distributieset incl. spanrollen en waterpomp, remblokken achter en een grote (afleverings)beurt.

Prijs: 3k.

Ben erg benieuwd naar de prijs-kwaliteitverhouding en hoop op nog heel veel rijplezier. In ieder geval vooralsnog erg blij met mijn 'roffel'!

993GT2

Welkom op het forum!!!

Ik hoop dat je veel plezier mag gaan beleven met en aan je 850.

Ik heb, in mijn heel erg korte tijd hier op dit forum, gemerkt dat de mensen erg behulpzaam zijn.
Wellicht dat je er op in dat opzicht veel aan hebt om hier aanwezig te zijn.

Veel veilige kilometers met je nieuwe aanwinst ;D
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

FGG

Welkom op 't Forum, Durk.

400k is niet niks maar met een goede, aantoonbare onderhoudshistorie mag dat geen probleem zijn. Ook de prijs is redelijk. 3000 euro voor een nette Estate is normaal.

Nu nog even wat foto's plaatsen. ;)

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Durk-durk

Thanks. Zodra de wagen er is komen de foto's eraan!

rifwachter

welkom op het forum !

alvast veel succes met je nieuwe aanwinst.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

ief

Ok dan vraag ik het wel......WTF is durk-durk??? ::)
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

Durk-durk

Nickname voor Dirk. Maar daar waren er al een paar van, zullen we maar zeggen...  ;D

Daniel

Ha Dirk,

Nog steeds tevreden met de auto? Je neemt wel een grote gok met zo'n ouwe bak, die al tien keer de wereld rond is gegaan. Als dat maar goed gaat.....

;D ;D ;D ;D ;D

Serieus nu, Dirk is mijn collega, hij heeft gisteren de auto opgehaald, ziet er heel strak uit. Onze 850's stonden gisteren naast elkaar in de garage, was een mooi gezicht! Bij elkaar 889.000 afgelegde kilometers!

Groetjes,

Daniel

wepster

Citaat van: Daniel op 23-02-2008 08:04:45
Ha Dirk,

Nog steeds tevreden met de auto? Je neemt wel een grote gok met zo'n ouwe bak, die al tien keer de wereld rond is gegaan. Als dat maar goed gaat.....

;D ;D ;D ;D ;D

Serieus nu, Dirk is mijn collega, hij heeft gisteren de auto opgehaald, ziet er heel strak uit. Onze 850's stonden gisteren naast elkaar in de garage, was een mooi gezicht! Bij elkaar 889.000 afgelegde kilometers!

Groetjes,

Daniel

welkom dirk en veel veilige kilometers gewenst
oja daniel dit vraagt om foto's ;D

Chris

Welkom hier op het forum Dirk en veel veilige kilometers met je 850... hij heeft al wat ervaring, dus dat moet wel lukken ;D

Groeten