bluescoobie stelt zich voor

Gestart door bluescoobie, 10-03-2008 20:09:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bluescoobie

Hallo alemaal, bedankt voor dit warme welkom! Het voelt hier al gelijk een stuk fijner als op de Subaruclub moet ik helaas voor die jongens en meisjes zeggen.

Emiel, speciaal voor jou dan.....de Scoobie



Grin pimpe...nou als Bud het weer toestaat wil ik  nog wel eea veranderen. Als deze banden kaal zijn wil ik gelijk over stappen naar lichtmetalen velgen (als iemand nog iets moois weet, liefst origineel Volvo) en deze stalen velgen gebruiken voor winterbanden. Ik zag onlangs een lichte olie-lekkage onder de koppeling, dat zal dan wel de keerring van de krukas zijn dus die moet ook vervangen. Verder wil ik een boordcomputer inbouwen, turbodruk en olie-temperatuur meters, en betere speakers (als iemand daar ervaring mee heeft bij een Estate?). Ook wil ik de body goed tectyleren of op een andere manier coaten zodat de roest voorlopig ff weg blijft. Een sportiever onderstel zou ik ook wel willen, maar ik heb geen flauw idee wat daar allemaal bij komt kijken.

En verder vooral veel rijden  :D

Groeten en tot laters
Opel Kadett 1.3 LS==>Opel Kadett 2.0 GSI 8V==>Subaru Impreza 2.0 GTT==>Volvo 850 2.5 tdi Estate==>Volvo V70 2.4 D5