Irian Paul stelt zich voor

Gestart door irian paul, 14-03-2008 13:46:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

irian paul

#15
Whahahaha, maar ik zou graag willen weten welke line dit is:
exclusieve
Luxury line
Europa
europa plus
enz

irian paul


irian paul

#17
Van het weekend nieuwe ruitenwisserbladen gekocht evenals een nieuwe kentekenplaat voor de voorbumper.

Gisterenavond, een setje Persus aangeschaft!
en mijn "oude" Pioneer radio gemonteerd!

hopelijk kan ik de Persussen vanavond monteren, dan komt er nog wel een foto update!

Robert Haven

Goed bezig! Ben benieuwd naar de foto's

Chris


irian paul

Helaas gisteravond niet gelukt, was bij de garage om mijn odb-II te laten uitlezen, maar dat werkte niet.
helaas, monteur heeft toen maar ff de accupool eraf gehaald. toen ging het motormanagement lampje ook uit.

hopelijk blijft het lampje uit, anders moet ik zelf maar zo'n uitlezer kopen, want om iedere keer naar de dealer te moeten  :eusa_think:.

vandaag even langs de electronica winkel voor een paar dashboard lampjes, mijn mistachterlicht lampje doet het niet meer. het lampje bij de toerenteller is ook kapot maar die vervang ik een andere keer wel.

ik haal iig een paar lampjes bij de electronica zaak dan heb ik wat op voorraad!

Chris

Kreeg je een communicatiefout bij het uitlezen van de OBD?

Succes met lampje vervangen ;D

Ennuh, mooi weer voor foto's vandaag :eusa_shifty:

irian paul

#22
Lampje vervangen  :eusa_dance: 0,90 euro cent bij electronica zaak in Deventer :eusa_dance:

irian paul

#23
nog 1x met de stalen velgen:


en nu met de lichtmetalen persussen:


hpkevertje

Goedgekeurd!! Ben trouwens wel een beetje jaloers!!
Nog veel plezier met je kar, maar dat denk ik wel. ;D
Gr. Hans.

Chris

Mooie wagen.. Ik houd wel van die kleur.

irian paul

@Hans, eerst maar eens even afwachten wat mijn monteur tegen komt als hij Donderdag voor de APK-voorkeuring op moet.

hopelijk valt het een beetje mee.

Ben er super blij mee, rijd echt heerlijk, is maar goed dat ie  "maar" 144pk heeft anders kon ik me vast niet inhouden.

roffel groeten!

irian

JeroenV

Hey Irian,

Ziet er goed uit hoor , zo met de Persus velgen. :eusa_dance:

Zowiezo vind ik deze Dark-olive-pearl i.c.m. een beige leder interieur een erg mooie combi zoals ik je al zei.

Veel plezier met je bolide en welkom bij de club. ;)

Wel even snel laten balanceren , het moet echt even goed!

Jeroen.

irian paul

Vanmiddag even niks te doen, maar even de microswitch vervangen. met de How to erbij ging dat op rolletjes.

Nu gaat dat lampje tenminste uit als je de deur dicht doet, en hoef je hem niet weer dicht te slaan.

gelijk maar even de portier bekleding gereinigd, vorige eigenaar was niet zo netjes  :eusa_wall:

volgende klus is de achterruiten wisser en de instap lichtjes in de portieren (alle 2 de kanten kapot)

achterruit wisser gaat alleen heen maar niet terug. alleen als ik heel hard rem dan gaat hij weer terug in de start kant. zal hem een schoon en gangbaar maken, misschien helpt dat.
gelukkig is daar ook al een how to van! heerlijk!

groetjes,

irian

Methode

Je enthousiasme is aanstekelijk. Dat belooft wat voor de toekomst.
Citaat van: hpkevertje op 22-03-2008 16:53:51
Goedgekeurd!! Ben trouwens wel een beetje jaloers!!
Nog veel plezier met je kar, maar dat denk ik wel. ;D
Gr. Hans.

Hans, ik vind de joune ook errug mooi!

Eighthundredandfiftyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

zum Schluß das übliche Tralala