Even Voorstellen

Gestart door D3nniz, 03-07-2008 15:19:37

Vorige topic - Volgende topic

D3nniz

Beste Mensen

Ik ben Dennis. Sinds een 2 weken een T5 gekocht!!. Ik ben er zo blij mee als een kind. Ik heb nog niet zolang mijn rijbewijs (8mnd). Maar ik dacht laat ik maar goed beginnen. Voordat ik mijn rijbewijs had, had ik al een S40 gekocht. Maar na 8 mnd begon het toch te kriebelen.

Ik ben in het dagelijks leven een grafisch vormgever, en vind het belangrijk dat de apparaten in mijn omgeving ook strak en mooi ontworpen zijn. Bij het in stappen was ik al verkocht!! Ik heb mijn S40 weg gedaan voor een voor mijn gevoel een echte auto..(S40 rijders geen belediging hoor!!) ik heb een fijne wagen gehad.

Morgen ga ik hem halen. Dan is tie naar de gas inbouwer geweest en terug naar de garage voor de puntjes op de i..
Kan niet wachten

Hier een kijkje in mijn nieuwe woonkamer

FGG

Welkom op 't Forum, Dennis.

Mooie witte! ;D

Nog even die NL-sticker eraf halen en een spoilertje achterop en hij is klaar.

Ik ben alleen niet zo van de blauwe intereurs

Heb je nog wat meer info over de auto en/of over je zelf?

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

)()()sT

Welkom!!!

Goede keuze... een witte is vrij apart, in wat opgeleukte vorm vind ik het helemaal schitterend!!
Jammer dat ze bij Volvo dan en blauw interieur erin stoppen....  :eusa_naughty: maar da's persoonlijk.

Wat heeft ie gelopen, en welke gasinstallatie komt erin?

Veel rijplezier!

mehn

Eerste klus: handrem stellen ;D

En om toekomstige vragen alvast te voorkomen; je hebt ODB-2 (1,5 eigenlijk ;))

Welkom!

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

rifwachter

Welkom op het forum !

Veel plezier met je T-5.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

D3nniz

Ja hoor ben 27 woon in eindhoven.
Heb hem gekocht bij sanders in veldhoven
http://www.autobedrijfsanders.nl

Prijs: 3750
Bouwjaar: 1995
Km stand: 268.000

Over de gas inbouw kan ik weinig zeggen, omdat ik er te weinig van weet maar Hugo van Iwema..kan er meer over vertellen
http://www.iwemaenterprise.nl/

De Spoiler ligt al in de kofferbak van een 240 (30 jaar oud) die ik momenteel van een vriend heb geleend. Montageset al opgehaald bij de dealer ben eigenlijk alleen nog opzoek naar een handleiding die omschrijft hoe zo iets te bevestigen..iemand een idee?

NL sticker staat idd al op de nominatie lijst van verwijdering komt Apple logo in witte (lekker discreet) voor in de plaats. :eusa_dance:
De velgen staan ook op de nominatielijst van zandstralen en opnieuw suiten deze hebben namelijk al blaasjes en stoeprand schade..

FGG

Citaat van: D3nniz op 03-07-2008 15:46:00
NL sticker staat idd al op de nominatie lijst van verwijdering komt Apple logo in witte (lekker discreet) voor in de plaats. :eusa_dance:

Lekker discrete witte letters? Zoiets als dit:

of toch meer dit:

;D

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

VELTMAN

Verdorie Dennis,

Je hebt geluk want puur door tijdsgebrek kon ik er niet langs anders was de kans heel groot geweest dat ik hem gekocht had. Heel veel plezier ermee en als je nog een goed en zeer goedkoop adres voor je velgen nodig hebt laat maar weten doen vakwerk voor belachelijk weinig geld

D3nniz

Nou das mooi balen...Maar ik zal mijn best doen (das niet moeilijk)  er zoveel mogelijk ervan te genieten. Maar dat adres, daar ben ik zeker in geinteresseerd..

Ik lees het wel..

VELTMAN

He Dennis,

Voor je velgen is de firma :

Adres
Coating Plus B.V.
Adres: Scheltseweg 3, 5374 EB Schaijk, Nederland
Tel:  work+31 486-463977
Fax:  fax+31 486-463978
Web: www.coatingplus.nl

Heb er zelf 2 x velgen naar toe gebracht die er zeer slecht aan toe waren en als nieuw terug heb voor € 150 voor 4 velgen inclusief stralen en poeder coating ideale
techniek voor een duurzame verflaag. Hier in mijn omgeving zijn er veel dealers die ook hun spullen naar toe brengen

jeroensmits

he hoi,

Eindhoven is weer een "echte" volvo rijker  :eusa_dance:

Ziet er goed uit en we komen elkaar wel tegen op straat.

PS apple logo: kan ook iet anders bij vormgevers. Mijn vrouw is ook dtp-ster en dus hebben we ook een apple..iets anders wat niet bespreekbaar.

jeroen