Safraan; Ander Blok

Gestart door Sbv, 03-11-2008 22:30:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Auk

Stonden er inderdaad erg mooi bij! Heb wel ff staan kwijlen... jeetje.

Hoorde wel iemand zeggen; "Nou, ga je kijken of er bij de 850 Club 850's staan, staan ze er niet!" haha :eusa_dance:
Auke
Volvo. for life

Sbv

Er stond ook 1 850 op de stand  ;D

rifwachter

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Sbv

Veel valt er niet te melden over de S70. Het ding rijdt gewoon netjes.

Het werd weer eens tijd om de winterbanden en velgen eronder te zetten en zodoende ook gelijk maar een klusje gedaan die al een tijdje lag te wachten.
Beide wielkuipen voor hadden wat scheurtjes en wat slijtage plekken. Enige tijd geleden al een set nieuwe besteld en ook maar gelijk setje nieuwe spatlappen voor.

Na verwijderen van de wielkuipen even een paar plekjes in de tectyl gezet en daarna alles weer monteren.
1 kant ging prima echter aan de andere kant ging de popnagel tang kapot. toch leuk als je nog 9 popnagels moet doen en dan weet dat Irikro morgen toch heel graag weer met de auto naar haar werk wil. Lang leve bouwmarkten die open zijn tot 21 uur

Nieuwe popnageltang en klaar.


Hopelijk van de week nog even kijken naar een kraakje wat er achter hoorbaar is.

Oja de V70n tuft rustig door en maakt gestaag zijn kilometers.

elianmars

Citaat van: Sbv op 27-11-2012 21:25:20


Hopelijk van de week nog even kijken naar een kraakje wat er achter hoorbaar is.



Ach ja, daar zou ik naar kijken/luisteren. Nog steeds niet gedaan...  :-[

Met welke wagen komen jullie morgen?

Sbv

Citaat van: elianmars op 27-11-2012 21:29:22
Citaat van: Sbv op 27-11-2012 21:25:20


Hopelijk van de week nog even kijken naar een kraakje wat er achter hoorbaar is.



Ach ja, daar zou ik naar kijken/luisteren. Nog steeds niet gedaan...  :-[

Met welke wagen komen jullie morgen?
Waarschijnlijk wel met de S70, mits Irikro mee komt en dat denk ik wel

Taranis

Citaat van: Sbv op 27-11-2012 21:25:20
Hopelijk van de week nog even kijken naar een kraakje wat er achter hoorbaar is.

Alweer of nog steeds? Er was toch al eerder gekraak te horen achter?

Sbv

Citaat van: Taranis op 28-11-2012 07:37:32
Citaat van: Sbv op 27-11-2012 21:25:20
Hopelijk van de week nog even kijken naar een kraakje wat er achter hoorbaar is.

Alweer of nog steeds? Er was toch al eerder gekraak te horen achter?
Nog steeds een kraakje. Ik heb het niet gehoord na 3000 km Noorwegen etc. Binnenkort met een neutraal iemand even een stukje rijden.

Gisteren wel even wat met een veer achter gerommeld, misschien dat het nu dan weg is. Andere verdachte zou kunnen zijn, een rubber in de achteras ?

Taranis

Citaat van: Sbv op 28-11-2012 07:56:54
een rubber in de achteras ?

Jeeeeeujjj... zo'n mooie silentblock?

In dat geval:

Sbv

Van de week toch even aan de achter veer gezeten en iets anders gemonteerd en nu lijkt het weg. Oordoppen niet meer nodig dus.

Hopelijk blijft het weg en kunnen we op naar de volgende uitdaging

Sbv

De volgende uitdaging is er inmiddels.

Vandaag van de sloop V70R van ArjenDirk autodemontage een originele standkachel gedemonteerd met het idee om deze in de S70R van vrouwlief te bouwen.
Al met al denk ik redelijk wat werk, maar aangezien ik deze zelf uitgebouwd heb, moet het inbouwen ook wel lukken.

Binnenkort eens kijken wat en hoe. Misschien op het werk maar eens een brug gebruiken, dat werkt wel zo lekker voor de onderkant. Het zal ook een inbouw in 2 delen worden. Aan de binnenkant kan eigenlijk alles redelijk vlot erin gezet worden aan bekabeling en schakelklok etc.
Volgend project zal worden de koelwater leiding weer monteren en lekdicht aansluiten. Deze loopt dan onder de gehele auto door.




Hiker

Zaten er nog donkere deurpanelen in die R van A D emontage?
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Sbv

Citaat van: Hiker op 08-12-2012 18:37:00
Zaten er nog donkere deurpanelen in die R van A D emontage?
Nope licht interieur

Ewout Schalkwijk

Wel een mooi fotoverslag maken he?
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Vandaag enkel van demontage wat foto's gemaakt als geheugen steun. Inbouw zal ik pogen eraan te denken