aanjager defect

Gestart door JM, 03-02-2009 21:54:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

JM

Beste 850-rijders,

Sinds kort is mijn aanjager ermee opgehouden. Volgens mijn beunhaas moet het hele ECC-besturingspaneel vervangen worden, omdat het defect in deze kast zit ( die niet open te krijgen is). Kunnen jullie dit beamen en zo ja, weten jullie waar ik zo'n paneel kan krijgen ( nieuw of 2e hands).

Alvast bedankt,

Groet,

Jules

thuur

Wat zijn de foutcodes?

Werkt ie ook niet op stand 4 of MAX?

Kun je de motor wel nog ronddraaien (evt. via parafaan)?

Er zit nog een relais en een dikke FET tussen het paneel en de motor. Het paneel gaat maar extreem zelden stuk.

Tenslotte:
Weet je nog een andere beun? :D


Gr 8)

Miggel

Hallo,
Ik heb ook een probleem met mijn aanjager, deze werkt inderdaad alleen nog maar op stand 4.

Heb jij dan een oplossing voor dat probleem?

Groet,

Michel Huijslens

JM

Hoi Thuur,

Bedankt voor je uitgebreide reactie. M'n beun zegt dat er spanning op de kabel zit tot aan het ECC-paneel. Ik denk dat hij hieruit concludeert dat er in dit paneel iets stuk is. Maar ik ga hem eens naar die foutcodes vragen. Merci...

Greetz

mehn

De aanjager heeft 2 zekeringen. Eentje voor stand 4 en eentje voor de andere "standen". Verder worden de variabele standen (dus niet stand 4) door de kachelweerstand geregeld. Deze zit in de witte kunststof bak links naast de aanjager.

Als stand 4 het wel doet en de rest niet (en de zekering hiervoor is goed) dan is de kachelweerstand verdachte nummer 1.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Miggel

Waar zit de aanjager?
Toch aan de passagiers kant

Ludo

Citaat van: Miggel op 04-02-2009 10:16:28
Hallo,
Ik heb ook een probleem met mijn aanjager, deze werkt inderdaad alleen nog maar op stand 4.

heg je deze ook gelezen?:

Citaat van: mehn op 04-02-2009 10:47:44
Als stand 4 het wel doet en de rest niet (en de zekering hiervoor is goed) dan is de kachelweerstand verdachte nummer 1.