Even een kleine, grote update.
Inmiddels ben ik weer lekker aan het werk en daardoor mag ik weer lekker hobby-en aan de auto.
De eerste stap doen we vandaag: een set lederen bekleding ophalen. Tis van een forum-lid, dus vertrouwd.
M'n Roffel staat nu bij de garage (zoals je hebt kunnen lezen bij Paashuis) waar een aantal puntjes worden opgelost:
- Velgen richten
- ABS-module/printplaat 'weet ik veel' wordt vervangen. (ABS-lampje bleef soms branden
- En ze zetten het interieur er 'even in'
Als hij dan terugkomt ergens volgende week ga ik de laatste garantieperiode in, dus alle dingetjes sparen om hem half juni, indien nodig, te laten repareren.
Ik zit nog te denken om een ANWB-keuring te laten uitvoeren 'op basis' van de BOVAG-garantie regels om op die manier de laatste verborgen gebreken aan het licht t laten komen. Die kunnen dan nog verholpen worden.
Volgende maand komt er een nieuw sportstuur in met lederen pook. (Ja gewoon nieuw, want dat vind ik nou eenmaal erg fijn, een maagdelijk stuur en pook.)
De maand daarna wil ik toch wel 17"Peg-jes scoren en langs Haaksbergen rijden

. Heeft iemand nog ergens voor weinig een (X)C70 blokjes grill overcompleet liggen?
Laat snel weten hoe het leer voelt!!
Friesche groet alvorens we op 'wereldreis' gaan: E'wald - Enschede - L'voorde' - Houten (nw neefje geboren) - weer naar huis..........