iemand ervaring met deze handzenders

Gestart door VELTMAN, 14-04-2010 14:01:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

VELTMAN

iemand ervaring met deze handzenders http://link.marktplaats.nl/338609286 het schijnt dus zo te zijn dat je er een losse module bijkrijgt die de cv van de auto weer aanstuurd. Een handzendere van mij is kapot kan wel compleet nieuwe set kopen bij de dealer voor zo'n € 100 maar als dit werkt is het natuurlijk spotgoedkoop

UserID6342

Het zal best eens kunnen dat het werkt, maar hoe wil je dan je alarm aansturen ?  Of alleen via de handzenders de auto op slot maken en het alarm dan niet inschakelen ?  Dan zou het kunnen werken.  Heb er zelf geen ervaring mee, omdat ik niet zo van die after-market zooi ben.  Volvo of niet maakt me dan niet uit.

VELTMAN

wat zou jij dan doen?? Toch een complete set met zender en 2 handzenders bij scholten halen.... ???

bastiaan arissen

Ook zul je je chip die in de sleutel zit over moeten zetten... Je hebt een V70 toch?
Maar het alarm aan sturen is ook nog wel te doen denk ik.

UserID6342

Waarom probeer je bij Boy Geenacker niet een compleet setje te krijgen, zodat je alleen de zender in de sleutel over hoeft te zetten ?  Ben je denk ik het goedkoopst klaar.  Of eventueel bij Verweijst in Uden, is vanuit Nijmegen allemaal goed te doen.  Heb je en je alarm weer aan de gang, en je deuren sluiten weer en je hebt een AB als reserve en dat allemaal origineel Volvo.  Ik weet trouwens zo 1,2,3 niet welk alarm je er in hebt maar anders kun je waarschijnlijk ook nog alleen 1 zender bijleren.

VELTMAN

ik heb inderdaad een V70 met een volvo guard alarm. Ik was al bij Boy geweest maar hij zegt dat het vrijwel zelden voorkomt dat ie zo'n set heeft zal verwijst eens bellen

Snellebaksteen

Dit is een heel eenvoudig setje dat net als het al veel besproken "Spy" setje werkt. Prima spul maar niet geschikt om een ander alarm mee aan en uit te zetten.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Easterboy

Ik heb volgens precies dezelfde set in mijn Peugeot 405, werkt super!
Er zit alleen géén alarm op deze auto, ik weet helaas dus niet hoe het precies zit met eventuele aansluitingen van het alarm.
Je zit sowieso met je startonderbreker.