hoe vervang je een aandrijfas rechtsvoor

Gestart door Tim H uit E, 29-05-2010 16:31:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

volvobug

Kan het zijn omdat de homokineten nu permanent onder een iets grotere hoek draaien waardoor het zich nu pas openbaart?
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

UserID6342

Het geluid was er al voor die tijd, maar omdat de boel aanliep tegen de schermen hebben we eerst dat vervangen.  Het andere geluid van de homokineet heb ik zelf ook nog niet gehoord, wel dat de banden aanliepen en dat is vandaag verholpen.  Auto liep ook perfect en was ook echt geen kapotte homokineet te vernemen qua geluid ofzo. We hebben alle bochten etc. gehad, gedraaid enzo, gewoon helemaal niets...

Helaas was het geluid er toen die thuis was en op de weg naar huis toe dus wel :(

k*tzooi, baal er echt van :(

Tim H uit E

Nou Dirk je bent niet de enigste die baalt ik heb de roetmobiel gister voor de deur gezet en niet meer naar omgekeken.
Vanmorgen ben ik weer gaan rijden en het lijkt of het k*t ding nog harder knoept en kraakt als een een ........... ja hoe noem je zoiets  :evil:
Nog effe en ik ga m weg doen de kosten lopen zo wel heel erg op.
En waarom , als je een auto verandert ,doe het dan goed zodat de ander niet met de rotzooi zit..........
Maarja blijkbaar vindt niet iedereen dat nodig  :eusa_naughty: veerpootlagers kapot , stabilisatiestangen kapot ) maar ik zit ermee en ondanks de andere veren en lagers en stabilisatie stangen is het comfort wel beter geworden

Gr Tim