Rijtrainig, slipcursus

Gestart door arjen850, 27-06-2010 20:16:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeff

Zou zeggen maak er ook meteen een meeting van! Dat mensen die buiten de boot vallen ook kunnen komen kijken en eventueel foto's kunnen schieten! :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Sem

Citaat van: Jeff op 29-06-2010 13:29:50
Zou zeggen maak er ook meteen een meeting van! Dat mensen die buiten de boot vallen ook kunnen komen kijken en eventueel foto's kunnen schieten! :)

Das niet eens een heel raar idee lijkt me....  Ik hou ook liever m'n wiellagers heel...  ;) ;D

arjenT5R

Citaat van: Jeff op 28-06-2010 18:49:17
Die laatste foto is Richard, dat is echt een geweldige BMW trouwens... :)
::) :o :'( :eusa_sick: :eusa_silenced: :eusa_snooty: :eusa_wall:
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

arjen850

Citaat van: Jeff op 29-06-2010 13:29:50
Zou zeggen maak er ook meteen een meeting van! Dat mensen die buiten de boot vallen ook kunnen komen kijken en eventueel foto's kunnen schieten! :)

Het idee is een rij training, geen meeting ;) denk ook niet dat ze er daar gecharmeerd van zijn als we er een meeting van maken.. Dus vooralsnog blijft het een rijtraining..
Heb vandaag even gesproken met de trainer, maar morgen avond weet ik meer..

Groet Arjen

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

evanmandos

lijkt nynke en mij ook uiterst leuk en leerzaam :) komen we gewoon met de volvo en het leasegebakje ;P eens kijken hoe aziatisch modern blik het doet tegen 11 jaar ingereden zweeds staal :)

Hans Duiven


Heet die instructeur soms Charles van der Straten, en waar ligt die geprepareerde baan in Meppel?

Mvg,

Hans (wel interesse)

Hengeveld

#37
Volgens mij ligt die baan naast ons eigen Elandrun-circuit in Lelystad.  ;D


edit: alhoewel, nu ik de foto's nog eens bekijk is het daar niet.

arjen850

Citaat van: Hans Duiven op 30-06-2010 10:34:11

Heet die instructeur soms Charles van der Straten, en waar ligt die geprepareerde baan in Meppel?

Mvg,

Hans (wel interesse)

Nee zijn naam is niet Charles, en de baan ligt bij de NIV aan de rabroekenweg in Meppel..

arjen850

Citaat van: Hengeveld op 30-06-2010 16:36:23
Volgens mij ligt die baan naast ons eigen Elandrun-circuit in Lelystad.  ;D


edit: alhoewel, nu ik de foto's nog eens bekijk is het daar niet.

Volgens mij ligt meppel toch niet echt naast lelystad :eusa_think:  Het is dus nogmaals gewoon in Meppel ;)

Hans Duiven

Citaat van: arjen850 op 30-06-2010 17:11:51
Citaat van: Hans Duiven op 30-06-2010 10:34:11

Heet die instructeur soms Charles van der Straten, en waar ligt die geprepareerde baan in Meppel?

Mvg,

Hans (wel interesse)

Nee zijn naam is niet Charles, en de baan ligt bij de NIV aan de rabroekenweg in Meppel..


Ik heb inmiddels even geinformeerd bij een rijinstructeur van ons bedrijf.
De locatie klopt, maar het bedrijf staat niet bekend als zijnde solide.
Klachten over het niet afgeven van certificaten, het niet nakomen van afspraken en dan is er nog het gegeven dat er een dag
georganiseerd gaat worden voor minimaal 20 man. Daar is de baan, volgens mijn collega dus, te klein voor.

Maar goed, ik wil geen azijnpisser zijn en zal morgen eens persoonlijk polshoogte nemen aan de Rabroekenweg.

Hans

arjen850

Citaat van: Hans Duiven op 01-07-2010 16:17:31
Citaat van: arjen850 op 30-06-2010 17:11:51
Citaat van: Hans Duiven op 30-06-2010 10:34:11

Heet die instructeur soms Charles van der Straten, en waar ligt die geprepareerde baan in Meppel?

Mvg,

Hans (wel interesse)

Nee zijn naam is niet Charles, en de baan ligt bij de NIV aan de rabroekenweg in Meppel..


Ik heb inmiddels even geinformeerd bij een rijinstructeur van ons bedrijf.
De locatie klopt, maar het bedrijf staat niet bekend als zijnde solide.
Klachten over het niet afgeven van certificaten, het niet nakomen van afspraken en dan is er nog het gegeven dat er een dag
georganiseerd gaat worden voor minimaal 20 man. Daar is de baan, volgens mijn collega dus, te klein voor.

Maar goed, ik wil geen azijnpisser zijn en zal morgen eens persoonlijk polshoogte nemen aan de Rabroekenweg.

Hans

Was je bang dat het niet zou kloppen ??? Het bedrijf staat prima bekend, dat weet ik, vanuit mijn werk krijgen er een kleine 80 chauffeurs een opleiding en een gedeelte hebben we al achter de rug..
Maar ik zou zeggen ga rustig polshoogte nemen..

arjen850

Maximaal 20 auto's, niet minimaal

Hans Duiven

Citaat van: arjen850 op 01-07-2010 19:53:16
Maximaal 20 auto's, niet minimaal


Zoals je weet doen we bedrijfsmatig heel veel met diverse externe rijopleidingen, en als de wenkbrauwen van één van onze rij-instructeurs
zwaar naar beneden gaan hangen bij het horen van dit instituut, dan wordt ik toch wel enigzins sceptisch.
Maar soit! Ik ga wel even polshoogte nemen morgen.

Ik vind je initiatief in ieder geval super, dat staat buiten kijf.

Hans

Hans Duiven

#44
Ben vandaag even langs de baan geweest. Die is niet al te groot maar je kan er wel wat leuke dingetjes doen. Ik geloof graag dat 20 auto's wel de max is.
De baan kan ook grotendeels onder water gezet worden.

Ik sprak je kennis (Maarten?) die daar even bezig was. Ze doen blijkbaar veel trainingen voor overheidsinstanties en beroepschauffeurs.
Nieuwe glossy folder meegekregen en hij had een goed verhaal over verkeersveiligheid.

Ze geven inderdaad ook enkele trainingen waarbij géén certificaten worden uitgereikt.

www.niv.nu

Enfin, hoe dan ook, hij wil er een leuke trainingsdag van maken waarbij je de (on)mogelijkheden van je eigen auto leert kennen.