Rijtrainig, slipcursus

Gestart door arjen850, 27-06-2010 20:16:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ulkeman



ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

Midicijnman

Nou... Daar heb ik ook wel trek in.

Luc

mee eens, ik wil graag meedoen. Of de vriendin ook wil, hangt af van hoe en wanneer... Kan ook nog een of twee vrienden meenemen met elk hun eigen auto, respectievelijk een Opel Astra 1.6i Automaat uit ergens de vorige eeuw, en een BMW 1-serie (geen coupe) 130i. Deze aankondiging is vrijblijvend, maar t lijkt me wel erg leuk om (opnieuw) mee te doen.
Toyota Auris TS, Renault 19 Cabriolet

verron

Is voor mij alweer bijna 2 jaar geleden, dus een opfris cursus mag wel weer eens lijkt me zo.....
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

mbouwheer

Er komt weer een nieuwe training. Om het overzichtelijk te houden heb ik daarvoor een nieuw topic aangemaakt:

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,57740.0.html

verron

Citaat van: mbouwheer op 06-06-2012 19:04:06
Er komt weer een nieuwe training. Om het overzichtelijk te houden heb ik daarvoor een nieuw topic aangemaakt:

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,57740.0.html

Wordt het een beginners of een gevorderde training?
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

mbouwheer

Beide. Het ligt een beetje aan wie er komen. Als het weer zo ongeveer hetzelfde clubje is als de vorige keer dan kunnen we weer wat verder gaan, zeg maar gevorderd. Als er mensen bijzitten die voor het eerst komen zal ik daar natuurlijk ook rekening mee moeten houden.
Het programma zal dus waarschijnlijk divers worden. Voor elk wat wils.

san

Jammer dat er nu een meeting incl BBQ in de planning staat....Ik heb deze slipcursus kado gekregen van mijn meissie en kan volgens mij alleen in Barneveld terecht.Anders kwam het me wel goed uit, mooi na de vakantie-periode.Kan natuurlijk altijd komen kijken.Heb even gekeken en de baan in Meppel is volgens mij van dezelfde organisatie. Dus dat zit wel goed.Weet alleen niet of ik zo'n mooi certificaat krijg  ;D