K-sport 330 mm BBK

Gestart door arjenT5R, 23-08-2010 00:06:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

arjenT5R

Ik ben er al eens eerder over bezig geweest, en kon er toen ook al weinig over vinden
alleen op andere fora. En misschien niet alleen handig voor mij maar ook voor meer mensen die op zoek zijn
naar een leuk stukje remmerij en dan niet alleen voor de looks maar vooral voor performance.

Aangezien ik mijn huidige 280 mm schijfjes met mevius blokjes en rvs omvlochten slangen continu blauw rijdt
leek het me wel een idee om eens naar een betaalbare BBK op zoek te gaan.

Nou dan komt eigenlijk gelijk K-sport naar boven, en ik lees er verdacht weinig over.
Vooral mensen die ze er net aan hebben hangen en helemaal blij mee zijn maar later weinig meer.

http://www.lancerregister.com/showthread.php?t=177623

Hier op het lancerregister een discussie van 6 pagina's om eens door te nemen.

Van Johann heb ik een tijdje terug begrepen dat het niet past achter Titans, wellicht met een spacer wel?
Of moet er dan gelijk een spacer van 5 centimeter tussen?

Ik ben benieuwd naar de ervaringen hier....
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

verburgh

Moet je ook is bij D2 big brake kijken  ;) ook vrij goedkoop en sints kort ook voor volvo  ;)

Geert-Jan

#2
off-topic

Niet zo hard rijden ;D

On-topic

Zijn je wielen daar groot genoeg voor? (stom antwoord staat in je eigen tekst) :eusa_wall:

O-Ja 18 inch is het niet. :eusa_whistle:

Volvo850Club lidnr.0504409

arjenT5R

hmmmm.... geen bericht is goed bericht?  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

verburgh

Citaat van: arjenT5R op 25-08-2010 01:47:40
hmmmm.... geen bericht is goed bericht?  ;D
Er rijden er niet zoveel mee met K- sport ;D
Morgen even passen voor je ;)

maruska

wie rijden hier dan mee ? heb info gevraagd bij de dealert in NL, die gaf aan dat er voor wrs wel een spacer van 15 a 20 mm achter moest (orignele titans). achter geen probleem. Prijzen hier in NL zijn best ok, korting kun je ook nog krijgen als je onderhandeld, in UK zijn ze pas echt goedkoop. daar ben je wel langer qua levertijd bezig (denk aan 1,5 tot 2 weken), maar scheelt een paar honderd euro.
mensen die info willen kan ik copy van de mails doen via pb of email.
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Johann

Volgens mij is de K-Sport remklauw met 8 remcylinders groter dan die van een WP-Pro,-XYZ of AP klauw. K-Sport gebruikt ook een groter remblok. Daarbij is de klauw relatief hoekig. Denk dat een Titan helemaal niet gaat passen of misschien met een 20 Cm spacer..  ::)   ;)

M a r c

#7
Klauwen van XYZ zijn inmiddels ook gewijzigd en gebruiken nu dezelfde (grotere) remblokken als op de Porsche 911 Turbo (965). Helaas maken ze de 303mm sets niet meer.... en die pasten zonder spacers achter een Titan. Kan die alleen nog speciaal laten maken als er meer 10 sets ineens worden besteld....  :(
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

tackle

mijn vraag is nog steeds ; waarom?
(als het er kikke uitziet, vind ik dat een prima antwoord, maar de opmerkingen van de gewone remmen voldoen niet, is naar mijn bescheiden mening een l.lverhaal. Dan kun je beter wat rijlessen gaan nemen.

arjenT5R

zegt de man met de s70 2,5?
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Laserblue

Sergio/Turbogeek rijdt ook met D2 volgens mij  :eusa_think:
Ik dacht dat jij ze ook had Johann? of had je K-sport?  :eusa_shifty:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

arjenT5R

Ik vind dat onze forum sponsor hier maar wat aan moet doen
goedkope BBK's voor achter titans is echt een probleem  ;D

en om 303 mm nou een bbk te noemen?  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

M a r c

 ;D

Vergis je niet, die 303mm hadden wel 6-pots klauwen.  Er rijden hier een paar forumleden met die sets rond toen ze nog wel gewoon per set te bestellen waren.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

arjenT5R

Ohja.... wat een drama
had beter pegs kunnen kopen  ;D :eusa_wall:
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Ludo

Citaat van: tackle op 21-10-2010 14:23:53
mijn vraag is nog steeds ; waarom?
(als het er kikke uitziet, vind ik dat een prima antwoord, maar de opmerkingen van de gewone remmen voldoen niet, is naar mijn bescheiden mening een l.lverhaal. Dan kun je beter wat rijlessen gaan nemen.

Als jij  :P alle sukkelaars nu eens op de rechterbaan bleven, zou het inderdaad geen probleem geven.
Maar helaas, iedereen denkt dat, omdat ze wegenbelasting betaald hebben, dat ze daarom verder mogen sukkelen...

:evil: