Gevarenlicht aansluiten op afstandbediening centrale deurvergrendeling

Gestart door Ernst-Willem, 10-10-2010 09:20:37

Vorige topic - Volgende topic

Ernst-Willem

Als ik de deuren ontgrendel van mijn V70 classic `97 dan gaan er geen gevaren lampen knipperen, is dit normaal? Bij mijn vorige auto V40 `99 was dat namelijk wel het geval. is het bij mij kapot? Zoja, dan heb ik nog een taak wie weet dan mogelijk de oplossing, zonee is het dan te activeren of aan te sluiten?

rogerV701998

Hangt er, denk ik, vanaf of je een alarm hebt. Bij mijn auto gaan de "gevaren lampen" in ieder geval niet knipperen. 

Ernst-Willem

Dat weet ik net zo niet, want ie v40 waar ik het over had, die had ook geen alarm! Het zou goe d kunnen hoor wat je zeg maar toch!

-D©©©L-

In een 1997 x70 zijn de richtingaanwijzers nog niet verbonden met het centraalportiervergrendelingsrelais. Je kan er een module tussen zetten die dat alsnog realiseert (aftermarket). Meestal komen die modules dan ook met en "comfort" knipperlicht schakeling (even aantikken is 3-4 keer knipperen). 

rogerV701998

Citaat van: -D©©©L- op 10-10-2010 09:53:28
In een 1997 x70 zijn de richtingaanwijzers nog niet verbonden met het centraalportiervergrendelingsrelais. Je kan er een module tussen zetten die dat alsnog realiseert (aftermarket). Meestal komen die modules dan ook met en "comfort" knipperlicht schakeling (even aantikken is 3-4 keer knipperen). 

Heb je meer gegevens over deze module Marco?

-D©©©L-

Citaat van: rogerV701998 op 10-10-2010 10:52:13
Citaat van: -D©©©L- op 10-10-2010 09:53:28

Heb je meer gegevens over deze module Marco?

Waeco (dometic) levert zo iets: http://www2.conrad.nl/goto.php?artikel=852637

rogerV701998

daytonawim

Er zit zeker geen Alarm in je auto ?, want bij mij werkt het wel (met alarm)

Dat comfort relais 3 x knipperen zou wel leuke optie  zijn.