855 Total Loss, we gaan verder met een D5, en nu een D6 PiH!

Gestart door Snellebaksteen, 02-12-2010 23:31:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marc O.

Mooi verhaal! Een bezoek aan 'de landingsstranden' in Normandië staat ook nog steeds hoog op ons lijstje. Is eigenlijk een must voor iedereen om een keer gedaan te hebben.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Vulk


Snellebaksteen

Zeer de moeite waard en je bent er eigenlijk zo.
Als je zonder caravan rijdt en je kunt een beetje doortrappen rij je in 5 a 6 uur vanuit Rotterdam naar Normandië.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Vulk

Hoe doe je dat? Voor mij is al het al 5u rijden naar Sainte-Mère-Eglise (Moorsele, tegen de Franse grens).

Snellebaksteen

Harder rijden.
;D
Ik reken 5 a 6 uur tot Caen.
Dat zou volgens Google maar 4.15 moeten zijn voor jou.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

)()()sT

Leuk verslag, fijn dat alles goed gegaan is!
En 1:11,5, dat haal ik met m'n D3 echt niet. Vriend van me rijdt 1:7,5 met z'n D6 ;D

Snellebaksteen

Gisteren hypermilen op de snelweg (90 achter vrachtwagen plakken, geen airco aan, dakraam op de kierstand) 43km elektrisch gereden.
Dat is een nieuw record en een hele grote verbetering ten opzichte van de 36km die ik normaal haal op de snelweg.

Leuk dat spelen met het systeem.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Taranis

Geweldig om te zien dat je zo geniet van de nieuwe ;D

Mis je de kofferruimte niet?
Citaat van: Turbobiker op 31-10-2007 21:12:12
Nee, vandaag hebben zelfs etterbakjes uit Zeeland gelijk... :eusa_wall:

Snellebaksteen

#1463
Ja dat mis ik zeker wel.
Gewoon boodschappen doen gaat prima maar naar een bouwmarkt toe moet ik al snel gaan nadenken of de kar niet mee moet.
Gisteren even een collega meegenomen, die was op de vouwfiets naar kantoor gekomen en had een lekke band.
Gelukkig kon hij de fiets heel klein maken anders had het niet achterin gepast.
Hij was overigens bijzonder onder de indruk van de acceleratie.
Heel rustig rijden door de stad (electrisch, doodstil), daarna rustig optrekken tot 100km/u en dan even volgas invoegen op de snelweg zodat de vijfcilinder al z'n vermogen ineens op straat gooit.
Ik zag de schrik in z'n ogen, erg leuk.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Snellebaksteen

Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Snellebaksteen

Meer dan twee maanden niks gepost, er is eigenlijk ook niks nieuws te melden behalve dan dat de D6 nog steeds erg goed bevalt. Veel vermogen, weinig verbruik, veel te weinig ruimte.
De aanhanger hangt er zeer regelmatig achter. Dat is overigens geen straf want hij sleept onwaarschijnlijk gemakkelijk alles mee.

Het is geen stijl icoon zoals een 850/V70 en nog meer lease auto om te zien dan een V70N maar toch begin ik wel te wennen aan het uiterlijk.
Zeker als het licht mooi is, is het best een strakke bak.



Thuis is het stabiel. Dat is heel fijn aan de ene kant maar jammer aan de andere kant, Diana kan niet veel meer. Ze ligt eigenlijk de hele dag op bed. Als ze zich volpompt met medicijnen kan ze een paar uur iets leuks doen maar dan slaapt ze twee dagen lang daarna. Dus we plannen maar zoveel mogelijk leuke dingen die maar kort duren.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

StefanCJ

Jeetje. Enerzijds fijn dat het stabiel is, anderzijds ruk hoe slecht het is. Weet niet zo goed wat te zeggen maar wil jullie wel het beste wensen!